شناسهٔ خبر: 55699131 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی:

دومین جشنواره شعر مولود کعبه به صورت بین المللی برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکید به برگزاری جشنواره شعر مولود کعبه به صورت بین المللی است.

صاحب‌خبر -

محسن مرادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نخستین نشست کمیته استانی دومین جشنواره شعر مولود کعبه که دیروز در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، گفت: با توجه به برگزاری موفق نخستین جشنواره در سال گذشته و حضور قابل توجه دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و همچنین تاکید ریاست دانشگاه، دومین جشنواره به صورت بین المللی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضا عباس پور دبیر استانی جشنواره شعر ملی مولود کعبه گفت: آشنایی بیشتر دانشگاهیان با سیره و معارف امام علی (ع)، ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) در زبان و ادبیات فارسی و تولید آثار فاخر ادبی در موضوع مکتب اهل بیت را از اهداف این جشنواره است.

او افزود: احکام اعضای ستادی استانی دومین جشنواره صادر شده و اهداف آن ترسیم شده، قالب‌های شعری جشنواره نیز مشخص شده جوایز جشنواره و شرایط شرکت در جشنواره نیز تعیین شده است و به زودی در فراخوانی نحوه ارسال آثار جشنواره اطلاع رسانی می‌شود.

دبیر استانی جشنواره شعر ملی مولود کعبه ادامه داد: زمان برگزاری جشنواره نیز ۱۶ بهمن همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد افتتاحیه دومین جشنواره امامت و مهدویت و جشنواره شعر مولود کعبه به صورت همزمان ۱۶ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شود.

نظر شما