شناسهٔ خبر: 55698877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هر توافقی باید منجر به انتفاع اقتصادی ملت ایران شود

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: هرگونه توافق ایران و غرب باید در زندگی مردم تأثیر مثبت بگذارد و منجر به انتفاع اقتصادی ملت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح جمعه در گزارش ماهانه خود به مردم دشتستان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که این هفته در مجلس مورد بحث قرار گرفته، موضوع توافق و مذاکرات ایران و غرب است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر گونه توافقی باید منجر به انتفاع اقتصادی کشور و ملت ایران شود و بر روی معیشت و زندگی مردم تأثیر مثبت داشته باشد.

وی بیان کرد: باید بتوانیم نفت را صادر کنیم و پول آن را از طریق شبکه بانکی به کشور برگردانیم و نیازمند این است که تضمین لازم از سوی طرف مقابل داده شود و همچنین قابل راستی‌آزمایی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تاکید داریم که حتماً باید ساختار و چارچوب صنعت هسته‌ای کشور که یک صنعت استراتژیک است حفظ شود.

وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۱۵ سوال را از وزرای دولت طرح کردم که عمدتاً مربوط به عدم اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگی، کند بودن روند ساخت بیمارستان برازجان، تأخیر در اجرای قانون پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌ها و عدم اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی بود.

رضایی از طرح ۳۰ تذکر به رئیس جمهور و وزرا خبر داد و با اشاره به مشارکت در دو مورد تحقیق و تفحص افزود: این تحقیق و تفحص‌ها مربوط به انتقال خون و سازمان برنامه و بودجه بوده است.

نظر شما