شناسهٔ خبر: 55698650 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رجب پور: چهره های معصوم اما مصمم نو نهالان نویدبخش فردای روشن جامعه است

طالب رجب پور به همراه حجت الاسلام والمسلمین مراد مرزه رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و رییس کمیته فرهنگی و مسوولیت اجتماعی انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزشهای همگانی با نونهالان و مربیان شان دیدار و گفت و گو نمودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طالب رجب پور اظهار کرد: خورشید روز پنجشنبه ۲۷ مردادماه یک هزار و چهار ویک درحال غروب شدن بود که بنابر دعوت مصطفی مریدپور به باشگاه کشتی شهید برگی رنگین کلاردشت رفتیم ومن فکر نمی‌کردم که این اصرار ها صرفأبرای دیدن چهره های معصوم اما مصمم وامیدوار نونهالانی است که دل هر پدر را آب می‌کرد. دیدار پنجشنبه ما با همراهی حضرت حجت الاسلام والمسلمین مراد مرزه رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و رییس کمیته فرهنگی و مسوولیت اجتماعی انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزشهای همگانی بود.

طالب رجب پور که سال های دور مشاور مرحوم حجت الله خطیب سرپرست وقت فدراسیون کشتی بود درجمع نونهالان ومربیان شان گفت: روزگاری این سالن چند منظوره با کمترین امکانات اولیه میزبان دوره نوجوانی ما بود که با مربیان آن دوران که اکنون چهره برنقاب خاک نهاده به تمرین و ورزش می‌پرداختیم و امروز خوشحالم که پس از سالها درجمع نونهالانی حاضر شده ام که برخی از شماها همبازی نوه مایید.

رییس ورزش چوگوی کشور با قدردانی از مصطفی مریدپور سرپرست باشگاه و مدیر تیم نونهالان اساتید وپهلوانان سیروس طاهری، هرمز منتظری وجهانبخش ازوجی مربیان پرتلاش،خسته ناپذیر  به نونهالان کشتی گیر،که همه امید خانواده ها، روستا هایشان و مآلأ کشور عزیزمان ایران اند گفت : شک نکنید که ایران به چهره‌های معصومانه و مصمم شما نیاز دارد که روزی با پرچم سه رنگ منقوش به نام "الله" بر تشک کشتی دور افتخار بزنید و پهلوان ایرانی نامیده شوید.

دکتر طالب رجب پور افزود: ان شاءالله شما فرزندان عزیزم با قوی کردن بدن تان وسرعت عمل و دقتی که بر تشک کشتی خواهید داشت بتوانید به ورزش چوگو بپردازید که این ورزش کهن و اصیل ایرانی که پدران و پدر بزرگ های شما انجام می‌دادند قدرت بدنی و توان زیرگیری های شما را بیشتر خواهد کرد.

مشاور اسبق سرپرست فقید فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به صحبت‌های پهلوان سیروس طاهری مربی آینده ساز سالن کشتی شهید برگی رنگین تصریح کرد: جامعه ایران نیازمند افراد صالح وجوانانی اصلاح طلب صادق دارد که شما فرزندان عزیز توسط مربیان دلسوز و انقلابی تربیت می‌شوید که فردای ایران را بسازید.

 رجب پور افزود: من همیشه باور داشتم که مربی آمادگی معلم اول و دوم ابتدایی جزو تأثیر گذار ترین ها در برآیند تربیتی و پرورشی اند وکلید آینده تاریک و روشن در دست آن‌هاست ولیکن یقین دارم که آنها آموزگاران حقیقی اند که نقش شان ازپدران ومادران مان بیشتر است ومربیان زحمتکش شما آینده شما وکشور را بخوبی رقم می‌زنند ولی به شما قول میدهم که بزودی در یک مراسمی بر روی سن حاضر می‌شوید تا به همراه مربیان زحمت‌کش،پدران و مادران تان تجلیل شوید و یک قول به من بدهید و تا می‌توانید شادی کنید و همراه تمرینات تان بخندید و بپرید و با نشاط باشید که ما قهرمان عبوس نمی‌خواهیم بلکه پهلوان شاد و با نشاط می‌خواهیم.

در این دیدار ورزشی پهلوان سیروس طاهری با ذکر خاطراتی از گذشته های دور رییس ورزش چوگوی کشورمان گفت: این نونهالان ازخانواده های معمولی روستاهای منطقه اند که خانواده های محترم شان علیرغم مشکلات اقتصادی اما با اراده ای محکم فرزندان خود را بما سپرده اند وعلیرغم کمبودهای محسوس این سالن قدیمی به آینده این فرزندان عزیزمان امیدواریم. اما امید داریم که رییس ورزش چوگو که طعم کمبود امکانات این سالن قدیمی را سال های قبل چشیده است فرزندان خود را فراموش نکند.

حجت الاسلام والمسلمین مراد مرزه رییس کمیته فرهنگی و مسوولیت اجتماعی انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزشهای همگانی نیز درحاشیه این دیدار گفت: من باور دارم که مربیان ومسوولان این رده سنی، افق این ورزش را با تربیت نونهالانی رقم زده اندکه از قشر معمولی جامعه اند ومیتوانند پهلوان های بی‌شماری را جایگزین پهلوانان پرافتخار کشور کنند و لذا درمسیر هدف های بلند،با این مربیان دلسوز باید همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما