شناسهٔ خبر: 55698252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان جنوب کشور:

رشته‌های مهارت آموزی برای اتباع خارجی در بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان جنوب کشور گفت: رشته‌های مهارت آموزی برای اتباع خارجی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پریا هاریهاران صبح جمعه در بازدید از دوره‌های مهارت آموزی اتباع در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوشهر وضعیت دوره‌های آموزشی ویژه اتباع افغانی در استان بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان جنوب کشور اظهار داشت: تلاش می‌شود شمار حرفه‌های مهارت آموزی برای اتباع خارجی در سال ۲۰۲۳ در استان بوشهر افزایش یاید.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی اتباع افغانی مورد توجه است افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به پناهندگان، فرصتی برای اثرگذاری بر توسعه فردی آنها و در نتیجه افزایش خوداتکایی در آن‌هاست.

هاریهاران اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده محدودیت شرکت اتباع خارجی در چندین دوره مهارتی با تعامل آموزش فنی و حرفه ای برطرف می‌شود.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان جنوب کشور تصریح کرد: این شیوه خدمات رسانی مطلوب به اتباع خارجی در بوشهر می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر نقاط نسبت به امور اتباع در حوزه مهارت آموزی مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما