شناسهٔ خبر: 55697989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

اداره مصلا و برنامه های فرهنگی ارومیه نیازمند تخصیص بودجه است

ارومیه – نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برای اداره مصلای ارومیه و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند اختصاص بودجه هستیم که باید مدنظر متولیان امور قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح جمعه در جلسه بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهرستان ارومیه خواستار خواستار توجه ویژه به اختصاص بودجه فرهنگی این شهرستان شد و افزود: برای اجرای اقدامات فرهنگی و کارکرد و مدیریت مصلی ارومیه بودجه در نظر گرفته تا مشکلات فرهنگی احصا و گام مؤثری در توسعه مسائل فرهنگی شهرستان ارومیه برداشته شود.

وی در ادامه با قدردانی از حضور مسئولان در میان مردم و بازدیدهای میدانی، گفت: این اقدامات باعث امید آفرینی در جامعه است و نتایج آن باید به اطلاع مردم برسد، انتظار می‌رود که در هفته دولت اقدامات انجام شده، به اطلاع عموم مردم برسد.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی متوالی مسئولان از مناطق کم برخوردار در نوع خود بی نظیر است، افزود: اظهار کرد: بازدیدهای میدانی مسئولان سبب افزایش همدلی مردم و افزایش رضایت مندی آنان از خدمتگزاران خود می‌شود.

امام جمعه ارومیه وی ادامه داد: دیدار چهره به چهره و بازدید میدانی از محلات کم برخوردار مسیر درستی است که مورد عنایت خدا قرار می‌گیرد و تاکنون چنین اقدامی در استان وجود نداشته که مسؤولان ارشد به طور منظم چهره به چهره در محلات حضور داشته و برای احصای مشکلات تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام کارهای مثبت از طرف استاندار تصریح کرد: مردم با شنیدن خبرهای مثبت و اقدامات مؤثر انجام شده امیدوار شده و اعتماد افراد به دولت افزایش می‌یابد که این مهم بایستی اطلاع‌رسانی شود.

وی با انتقاد از مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات به نمازگزاران جمعه، اضافه کرد: متأسفانه در اختصاص ناوگان حمل و نقل عمومی برای نمازگزاران مشکلاتی وجود دارد و با یک بی توجهی در این راستا مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات نمازگزاران جمعه، همچون نبود محلی برای نگهداری کودکان، خواستار اختصاص بودجه برای رفع این مشکلات شد.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: مدیریت شهری بایستی توجه ویژه‌ای به پارکینگ و حمل و نقل در روزهای جمعه و مراسم نماز جمعه در نظر گرفته و این مراحل سهل الوصول باشد و محیطی مفرح در نظر گرفته شود و مصلی امام خمینی از لحاظ سرمایش و گرمایش مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی وضعیت مناسبی ندارد، یادآور شد: باید تدابیر لازم برای اختصاص و تجهیز مکانی مناسب برای این سازمان پیش بینی شود.

حجت الاسلام قریشی با گلایه از اینکه شورای فرهنگ عمومی هیچ بودجه‌ای ندارد، تاکید کرد: لازم است تا به این شورا نیز بودجه‌ای اختصاص یابد تا مصوبات با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

نظر شما