شناسهٔ خبر: 55697988 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آخرین تحولات فلسطین/

بازداشت ۷فلسطینی در کرانه باختری/عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت

محمدعلی تخت رونده

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری ۷ فلسطینی را بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری ۷ فلسطینی را بازداشت کردند.

بنابر این گزارش ، ۵ فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه طوباس در کرانه باختری بازداشت شده و دو جوان فلسطینی نیز در قدس اشغالی بازداشت شده است.

در تحولی دیگر، منابع محلی در کرانه باختری گزارش دادند که مبارزان مقاومت بامداد امروز جمعه ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در منطقه بیت فوریک در شرق نابلس را هدف تیراندازی قرار داده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این عملیات تیراندازی منتشر نشده است.

وبگاه شهاب نیوز همچنین از انتقال دو کودک فلسطینی مجروح اهل غزه به ترکیه جهت گذراندن مراحل درمانی خبر دادند. بنابراین گزارش، رهف و محمد که خواهر و برادر هستند در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه مجروح شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به منطقه طوباس، صلاح جباره صوافطه در اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به شهادت رسیده است.

نظر شما