شناسهٔ خبر: 55697908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

رزمندگان قزوین ستارگان دفاع مقدس بودند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در یادواره شهدا شریفیه گفت: رزمندگان قزوین و شریفیه ستارگان اسمان ایران در دوران دفاع مقدس بودند.

صاحب‌خبر -

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در مراسم یادواره شهدای شریفیه که عصر امروز برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا افزود: شریفیه با داشتن مردان آسمانی در دوران دفاع مقدس تا امروز در عرصه های میدانی و جهادی خوش درخشیدند و نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

وی تصریح کرد: قزوینی ها در لشکرهای نجف اشرف با فرماندهی شهید کاظمی و علی ابن ابیطالب مهدی زین الدین و لشکر حاج علی فضلی و با یگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج )حاج عبدالله عراقی در عملیات افندی شرکت داشتند.

اتانی تصریح کرد:مردم شریفیه و قزوین در کربلای ۴ وشب عاشورایی غواصان ۱۰۴ شهید تقدیم کردند، ۲۰ برادر در کربلای ۵ بودند و تک برادر برگشتند و در ام الرصاص ۲ برادر به یادگار گداشتند قزوینی ها در یک روز‌ ۱۵۰۰کامیون به جبهه فرستادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)در رزمایش مومنانه در ایام کرونا ۵۱۹ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده که در راستای تفاهمی که با کمیته امداد داشتیم در بین استان های کشور بیش از ۶۰۰میلیون به میدان آوردیم و ۳۱۳ دستگاه به ولی نعمتان نیازمند تقدیم کردیم.

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد شهدا افزود: بیش از ۱۱۷۴ گروه جهادی در حوادث کرونا در میدان بودند و در سیلی در قزوین در منطقه آبگرم و الموت بیش از بیست روز رزمندگان و بسیجیان سپاه صاحب الامرعج در خدمت مردم بودند در حوادث اولین وارد شدیم و اخرین خارج شدیم.

نظر شما