شناسهٔ خبر: 55697829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور

مسابقات مینی فوتبال "جام پرچم" در کرمانشاه آغاز شد

فاطمه احمدیان

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر استان کرمانشاه؛ "جام پرچم"، با شرکت ۲۲۰۰ تیم آغاز شد.

صاحب‌خبر -

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، ایجاد شور و نشاط در استان را ضروری دانست و افزود: با توجه به تاکید استاندار مبنی بر ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه، در ماه های اخیر اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در این راستا، طی هفته گذشته مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام در کرمانشاه برگزار شد که در کنار ایجاد یک فضای پر تحرک، از نظر اقتصادی و گردشگری نیز برای استان تاثیرات مثبتی داشت.

رحیمی اضافه کرد: همچنین طی ۱۵ ماه گذشته حدود ۸۰ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی برای ورزش استان کسب شده که بخشی از این مدال‌ها مربوط به بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی شهر قونیه ترکیه است‌ که‌ در روزهای اخیر برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از مسابقات "جام پرچم" هم به عنوان یک رویداد مهم نشاط‌آور برای جامعه روستایی استان یاد کرد و گفت: در این مسابقات حدود ۲۲۰۰ تیم از استان کرمانشاه حضور دارند و جمعا ۲۲ هزار نفر درگیر این مسابقات شده‌اند.

به گفته این مسئول، تمام این تیم‌ها از روستاهای استان هستند که به هرکدام از آنها یک دست لباس کامل ورزشی داده شده است.

گفتنی است مرحله استانی مسابقات "جام پرچم" تا دی ماه ادامه داشته و مرحله کشوری این مسابقات هم دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما