شناسهٔ خبر: 55694894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حاجی بابایی:

رزمندگان استان همدان در عملیات رمضان افتخار آفریدند

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان استان همدان در عملیات رمضان به خوبی نقش خود را ایفا کرده و افتخار آفریدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان و گرمیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی در همدان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: رزمندگان استان همدان در عملیات رمضان به خوبی نقش خود را ایفا کرده و افتخار آفریدند.

وی به چگونگی عملیات رمضان و نقش رزمندگان استان همدان در این عملیات اشاره و بیان کرد: در ماه رمضان سال 61 با توجه به ناآرامی‌های غرب کشور، وقتی اعلام شد که در دفاع از کشور در برابر دشمن نیاز به نیرو است، شهید همدانی، حاج جعفر عزیز فرمانده سرافراز گردان و شهید نیکومنظر از شهدای بزرگ همدان با کمک دیگر نیروها وارد عملیات رمضان شدند و با افتخار آفرینی به خوبی درخشیدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملیات رمضان به خوبی انجام شد و صدام به تلافی از آن نماز جمعه همدان را بمباران کرد، گفت: رزمندگان همدان و کرمان محاصره منطقه غرب کشور را شکستند و صدام به تلافی عملیات رمضان استادیوم قدس شهر همدان را در زمان اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله نوری همدانی بمباران و تعداد زیادی از مردم این شهر را به شهادت رساند.

وی به حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در نخستین مراسم یادوراه شهدای عملیات رمضان اشاره و عنوان کرد: شهیدسلیمانی در این مراسم سخنرانی کوبنده مهم و محکمی را خطاب به ترامپ قمارباز داشتند که تاریخی شد.

حاجی بابایی به سخنان سخیف یکی از سران فتنه در اهانت به شهید حاج حسین همدانی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید همدانی از نیروهای خبره در امور نظامی و جنگ بود که برخلاف افرادی که به نقش نیروهای مردمی در پیروزی باوری نداشتند این شهید با مدیریت نیروهای مردمی بر دشمنان پیروز شد.

وی با تاکید بر اینکه شهید همدانی در کارهای بسیار مهم نقش آفرینی می‌کرد، گفت: ایشان عاشق رهبری و ولایت بودند و در نهایت به شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید.

انتهای پیام /

نظر شما