شناسهٔ خبر: 55694847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه استان همدان:

رمز مدیریت به سبک شهدا در کنار ولی فقیه بودن است

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر امروز می‌خواهیم مانند شهدا مدیریت داشته باشیم باید خلوص داشته و کنار ولی فقیه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه پنجشنبه در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان و شهدای استادیوم قدس و یادبود حضور سپهبد شهید سردار سلیمانی در همدان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام محرم یاد و خاطره ۸۰ شهید بمباران در نماز جمعه همدان را گرامی داشت.

وی ادامه داد: در قرآن کریم آمده است، در آن جایی که باید در مقابل ظلم ایستاد. کسانی می‌تواند در مقابل اینها بایستند که با خداوند پیوند داشته باشند تا بتوانند مقاومت کنند.
جامعه‌ای می‌تواند در مقابل فساد و… مقابله کنند که با خدا پیوند داشته باشند و از ولی فقیه حمایت کنند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه هدف اصلی امام حسین (ع) این است که حرف خدا در جامعه زده شود و مردم الگو برداری کنند؛ عنوان کرد: شهدای عزیز در این راه حضور داشتند و اگر امروز می‌خواهیم مثل شهدا مدیریت داشته باشیم باید خلوص داشته و کنار ولی فقیه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که این موارد را رعایت کنند عاقبت بخیر می‌شود؛ اظهار کرد: استان همدان به روایت مقام معظم رهبری، «دار المجاهدین» است و هشت هزار شهید به کشور تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: افتخار داریم که در جوار شهید همدانی به عنوان یک الگو تمام عیار قرار گرفته‌ایم.

نماینده ولی فقیه استان همدان گفت: سردار سلیمانی فرمود که «ما ملت امام حسین هستیم»، این موضوع یاد آور اسارت رزمندگان دفاع مقدس است و پیام عاشورا را همراه خود دارد.

نظر شما