شناسهٔ خبر: 55694744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایرنا در هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان برگزیده شد

زنجان - ایرنا - آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان، شامگاه پنجشنبه برگزار شد که در بخش موضوعی خبرگزاری ایرنا زنجان در موضوع شعار سال (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی)، برگزیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در اختتامیه هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، خبرگزاری ایلنا و بازار در موضوع شعار سال(تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی) دیگر برگزیدگان بخش موضوعی بودند.

در این جشنواره، هفته‌نامه مشاغل کسب و کار زنجان مشترک با خبرگزاری شبستان در موضوع جهاد تبیین، هفته نامه بیان خدابنده در موضوع گام دوم انقلاب، هفته نامه وزین زنجان در موضوع امید آفرینی، روزنامه صدای زنجان و خبرگزاری ایمنا در موضوع چالش‌ها، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و خبرگزاری ایکنا در موضوع خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزیده شدند.

 خبرگزاری ایسنا و مهر در موضوع انرژی، آب و محیط زیست و در نهایت خبرگزاری تسنیم با موضوع ایثار و شهادت برگزیدگان هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان در بخش موضوعی بودند.

 همچنین در بخش گزارش، زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا  رتبه اول، زهره میرعیسی خانی از روزنامه صدای زنجان  رتبه دوم، حسین عباسی از خبرگزاری موج‌رسا حائز رتبه سوم شدند.

 حسین عباسی از پایگاه خبری موج‌رسا، یوسف‌قزلباش از خبرگزاری ایسنا و فاطمه سیاحتی نیز  از موج بیداری به طور مشترک شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش خبر صغری محمدی از هفته نامه وزین زنجان حائز رتبه اول، فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری بین‌المللی قرآن حائز رتبه دوم و زهرا بیات از خبرگزاری موج‌رسا و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک سوم شدند.

در بخش عکس، مهدی الماسی از خبرگزاری مهر رتبه اول، حسین عباسی از خبرگزاری موج‌رسا  رتبه دوم و احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا  رتبه سوم را بخود اختصاص دادند.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله معصومه نوروزی از روزنامه صدای زنجان رتبه اول، محمد کریمی از پایگاه خبری موج‌رسا رتبه دوم، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس حائز رتبه سوم و در نهایت رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش تیتر، وحید حاج سعیدی، زهره‌میر عیسی خانی از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک سوم و یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم شد و هیات داوران برای رتبه اول در این بخش انتخابی نداشتند.

طبق نظر هیات داوران در بخش طراحی و صفحه آرایی اثر مهدی سهرابی از رونامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از موج‌بیداری، حدیثه ناصر از پیام زنجان به تربیت نفر اول تا سوم شناخته شدند.

همچنین در بخش مصاحبه زهرا رسولی رتبه دوم، پریسا یوسفی و فائزه تقی‌لو به طور مشترک سوم شدند، این بخش نفر اول نداشت.

نظر شما