شناسهٔ خبر: 55694499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دست دختر جودوکار کشورمان در تهران جراحی می شود

عضو تیم ملی بانوان جودوی کشورمان دست خود را در تهران جراحی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات تیمی مردان و بانوان جودو کشورمان در چارچوب پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی روز ۲۶ مردادماه در شهر قونیه برگزار شد.

در بخش مسابقات تیمی بانوان، روز‌ گذشته محدثه حسینی نماینده وزن ۶۳-کیلوگرم تیم ملی بانوان در همان دیدار نخست مسابقات رده بندی مقابل حریف خود دچار شکستی از ناحیه ساعد دست چپ  شد، اما او حاضر نشد که از ادامه مسابقات انصراف دهد و با همان شرایط شکستگی دست در ترکیب تیم قرار گرفت و در دیدار مقابل تیم الجزایر نیز به روی تاتامی رفت. 

حسینی با مصدومیت شدیدی که از ناحیه ساعد دست چپ داشت به مبارزات خود ادامه داد و در دیدار با جودوکار الجزایری مصدومیت وی تشدید پیدا کرد و پس از پایان مسابقات بلافاصله اقدامات اولیه برای مداوای او آغاز شد. 

این عضو تیم ملی بانوان علی رغم مصدومیت تمام تلاش های خود را انجام داد و ‌مقابل حریف خود مبارزه کرد و پس از پایان این دیدار، وی همراه با مربیان تیم ملی و مصطفی کریمی سرپرست تیم ملی راهی بیمارستان شد تا مراحل درمان دست وی انجام شود.

در نهایت با تصمیم پزشکان دست محدثه حسینی آتل‌گیری و اقدامات اولیه انجام شده و ملی پوش کشورمان امروز‌ از بیمارستان قونیه ترخیص شده و بعد از بازگشت به تهران تحت درمان قرار خواهد گرفت.

تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان پس از سه سال تعلیق برای نخستین بار در مسابقات رسمی بین المللی حضور پیدا کردند و در نهایت تیم ملی مردان در مسابقات تیمی موفق به کسب مدال برنز شد‌.

انتهای پیام /

نظر شما