شناسهٔ خبر: 55694462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار فومن:

جهاد تبیین راهکار مقابله با هجمه های دشمن به ارزش ها است

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه امروز مهم‌ترین رسالت خبرنگاران جهاد تبیین است، گفت: دشمن به دنبال جنگ‌رسانه‌ای و تهاجم به ارزش‌های انقلاب است که باید با جهاد تبیین مقابل هجمه‌ها ایستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تقارن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با عاشورای حسینی نشان دهنده رسالت خطیر و وظیفه سنگین خبرنگاران است.

فرماندار فومن با بیان اینکه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی فومن اتفاقات و وقایع مثبت شهرستان را به خوبی منعکس کنند، افزود: حضرت زینب در واقعه عاشورا خبرنگار واقعه کربلا بود که بعد از ۱۴۰۰ سال برای همگان به عنوان الگو نام برده می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ثبت و انعکاس اتفاقات خوب و مثبت شهرستان توسط خبرنگاران اضافه کرد: در فومن اتفاقات مثبت زیادی رخ می‌دهد که بسیاری از آنها به دلایل مختلف منعکس نمی‌شوند؛ بنابراین ضروری است اصحاب رسانه در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند تا صرفاً اخبار منفی و نگران کننده در جامعه بازتاب نداشته باشد.

فکور با بیان اینکه امروزه وظیفه رسانه‌ها جهاد تبیین است، عنوان کرد: این مهم که به تعبیر مقام معظم رهبری یک امر واجب و فوری است در واقع اصلی ترین وظیفه خبرنگار در برهه کنونی است زیرا خبرنگاران و رسانه‌ها یکی از متولیان جهاد تبیین هستند.

فرماندار فومن تصریح کرد: دشمن به دنبال جنگ‌رسانه‌ای و تهاجم به ارزش‌های انقلاب است و باید با جهاد تبیین مقابل هجمه‌ها ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه سیاه و سفید و سلیقه‌ای به افراد و مراجعه کنندگان نداشته و درب اتاق فرمانداری به روی همگان باز است، افزود: خبرنگاران نیز در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه تلاش کنند زیرا این امر از بروز بسیاری از تنش‌ها در جامعه جلوگیری می‌کند.

۹۵ پروژه با اعتباری بیش از ۵۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار فومن در ادامه با بیان اینکه ۹۵ پروژه با اعتباری بیش از ۵۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود، ادامه داد: گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گرامیداشت تمام ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

وی شهدا را نقطه اتصال به ارزش‌ها، خوبی‌ها، ایثار و رشادت‌ها دانست و گفت: با گرامیداشت یاد شهدا انقلاب از برهه‌ها و گذرگاه‌ها عبور خواهیم کرد.

نظر شما