شناسهٔ خبر: 55694242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا:

با اتکاء بر اراده‌های خود باید فضای مجازی را کنترل کنیم

اسرا درویشی

فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید با اتکاء بر اراده‌های خود سعی بر کنترل این فضا داشته باشیم؛ باید با اتحاد، انسجام، فکر، تدبیر و محتواسازی اقناعی سعی داشته باشیم به دست‌برتر تبدیل شویم و در این جنگ ترکیبی به لطف خدا پیروز می‌شویم.

صاحب‌خبر -

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم افتتاحیه دوره «آموزشی و توانمندسازی گرا» با اشاره به تاریخچه انقلاب و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: کشور ما اراده، قدرت و تخصص هر کاری را دارد و با تکلیفی که بر خود تعریف کرده‌، باعث ارتقاء توانمندی و ایجاد انگیزه شده است.

وی ادامه داد: اوایل دفاع مقدس جوانان ما از سنین نوجوانی تا پیرمردها روانه جنگ شدند و اکثر رزمندگان پاسدار و بسیجی ۹ دوره را طی کرده بودند و نه تجربه قبلی داشتند؛ اما ظرف یک هفته الی پنج ماه به رزمنده‌ای تبدیل شدند که فرماندهی تیپ و لشکر را عهده‌دار می‌شدند.

وی افزود: لشکرها، گردان‌ها و تیپ‌های سایبری دشمنان مجهز  هستند و ما در برابر چنین دشمنی و با تجهیزات اندک ایستادگی می‌کنیم و حربه‌های آنها را ابتر می‌گذاریم.

سردار عباسقلیزاده خاطرنشان کرد: سست کردن اراده و ایمان آخرین حربه‌ای است که دشمنان با آن سعی بر غلبه دارند و با تبدیل دستاوردها به نقطه ضعف باعث دلسردی هم‌وطنان از آینده انقلاب می‌شوند.

وی، مجاهدت جوانان در عرصه فضای مجازی را به ایثار عزت‌مندانه رزمندگان تشبیه کرد و گفت: اگر ما در این مبارزه به ظاهر ساده اما در باطن پیچیده، حربه‌های دشمن را بخوانیم می‌توانیم با استفاده از پاد آن حربه‌ها هر دسیسه‌ای را در این فضا خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: ما نیز باید با اتکاء بر اراده‌های خود سعی بر کنترل این فضا داشته باشیم؛ باید با اتحاد، انسجام، فکر، تدبیر و محتواسازی اقناعی سعی داشته باشیم به دست‌برتر تبدیل شویم و در این جنگ ترکیبی به لطف خدا پیروز می‌شویم.

وی با تاکید بر این‌که ما زمان جنگ به ابتکار رزمندگان با ابتدائی‌ترین امکانات پهبادهای عکس‌برداری درست کرده بودیم، یادآور شد: در فضای امروز نیز باید با چنین روحیه‌ای در فضای مجازی مجاهدت کنیم.

انتهای پیام

نظر شما