شناسهٔ خبر: 55694225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان:

۱۷۰۰ نانوایی لرستان به کارتخوان تجهیز شد

خرم‌آباد- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: از مجموع یک هزار و ۹۶۵ واحد نانوایی که مشمول دریافت کارت خوان هستند تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد به کارت‌خوان هوشمند مجهز شده و بقیه نیز در حال نصب هستند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الله بیرانوند شامگاه پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد:با نصب سیستم هوشمند جدید در نانوایی ها اطلاعات دقیق در ساعت کار، میزان فروش، گران‌فروشی، و کم فروشی در داشبورد مدیریتی  که طراحی شده قابل رصد است. 

وی بیان کرد: اطلاعات به دست آمده از نحوه عملکرد نانوایی ها به سامانه پیامکی وصل خواهد شد و در صورت شناسایی تخلف از طریق پیامک به نانوایی ابلاغ می‌شود و تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

 بیرانوند با بیان اینکه جهت بررسی میزان مصرف نان و آرد  پایش میدانی صورت می گیرد اظهار داشت: با اجرای کامل سیستم هوشمند جدید از سیستم  سنتی وناکارآمد خارج می‌شویم و به سیستم هوشمند متصل خواهیم شد.

وی همچنین با اشاره به بازرسی از نانوایی ها اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۹ هزار و ۸۸۰ مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی از نانوایی ها صورت گرفته که تاکنون یک هزار و ۵۰۶ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات ارجاع شده است.

نظر شما