شناسهٔ خبر: 55694222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

افسران جنگ نرم به منزله رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند

اسرا درویشی

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افسران جنگ نرم و افرادی که در فضاهای مجازی با دشمن می‌جنگند، به منزله رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

صاحب‌خبر -

روح اله متفکر آزاد، روز پنجشنبه، 27 مردادماه، در «دوره‌ی آموزشی توانمندسازی گرا» که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: خدا قوت می‌گوییم که در صحنه‌ای از دفاع مقدس حضور دارید و واقعاً مقدس است که در زمان‌های گذشته از مجاهدت‌ها در جنگ سخت سخن می‌گفتند و رزمنده بودن به‌عنوان یک ارزش بود و این افراد جلوی انحرافات را گرفته بودند. 

وی ادامه داد: امروزه با همه‌ی داشته‌های ملت مواجه هستیم که جنگ سخت، نرم و امنیتی از طرف و اندیشه‌ها دیگر از طرف دیگر فشار می‌آوردند؛ بنابراین جهادگران این عرصه افرادی هستند که وسط گود برای انقلاب و حفاظت از اندیشه خود در برابر دشمن می‌جنگند و دشمن آنها تزویر، نفاق و سرویس‌های بیگانه است و از هر کوچک و ناکوچک برای تحریف ساختارها استفاده می‌کنند. 

وی افزود: در دوران جنگ سرد با مقوله‌ای به نام سانسور مواجه بودیم که از سانسور در حد اعلا استفاده می‌کردند و می‌توانستند با این روش رسانه‌ها را مدیریت کنند و گفتند در دنیایی که انفجار اطلاعات رخ داده است، امکان سانسور اطلاعات وجود ندارد.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: اخیراً دانشمندان علوم ارتباطات نیز یکی از بهترین روش‌های سانسور را انفجار اطلاعات عنوان کرده‌اند یعنی داده‌های متکسر و متعهد را در شبکه‌های مجازی قرار دهید و دشمن از این روش استفاده می‌کند تا اخبار مهم در اثر تعدد اخبار گم‌ شود.

وی تاکید کرد: بچه‌های انقلابی در انتشار اخبار مرجعیت را اصل قرار دهید که با هوشمندی، درایت و دست پر محتوا ایجاد می‌شود چراکه رسانه‌های بیگانه‌ نمی‌توانند خبر درست و نادرست را از هم تشخیص دهند و این مهم نیز سبب باور در جامعه می‌شود؛ بنابراین لازم است رسوخ و مرجعیت خبر در دست بچه‌های انقلابی باشد.

وی اضافه کرد: در مرجعیت خبر کم نیاورید و از مرجع بودن خبر خود مطمئن شوید، بنا نیست با هر حاشیه‌ای به حاشیه بروید؛ به سراغ عملیاتی بودن باشید و از مرجعیت خبر نیز مطمئن شوید.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: کاری کنید تا دیده شوید؛ دشمن از اعلام حضور کردن‌ها می‌ترسد و این شیوه عملیات روانی را پیامبر اکرم(ص) در فتح مکه اعمال کرد تا رعب را به دل دشمن بیاندازد و فتح مکه بدون خونریزی اتفاق بیافتاد.

انتهای پیام

نظر شما