شناسهٔ خبر: 55694217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار کردستان:

برگزاری یادواره شهدا از تحریف تاریخ جلوگیری می‌کند

زارعی کوشا گفت: اگر در برگزاری کنگره‌ها و مراسم مربوط به شهدا کوتاهی کنیم دشمن در کمترین زمان با ابزار‌های در اختیار جای شهید و جلاد را عوض خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

استاندار کردستان در مراسم یادواره شهید سردار «محمود امان‌اللهی» و شهدای شهرستان بیجار گفت: شهدای کردستان و بیجار از سپیده دم انقلاب تاکنون از حریم کشور و اهل بیت با تبعیت از راه نورانی حضرت امام (ره) و رهبری عظیم الشان دفاع کرده‌اند.

زارعی کوشا در ادامه به شخصیت کم نظیر شهید امان اللهی از سرداران نامی پرداخت و رشادت‌های وی در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دوران اسارت را ستود.

او افزود: شهید محمود امان‌اللهی با سن کمی که داشتند و با در نظر گرفتن رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که برای اسلام و انقلاب انجام دادند نشان داد که عمر کوتاه مانع انجام کار‌های بزرگ نیست.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز همه نیرو‌های نظامی و انتظامی در کشور به وجود شهید امان‌اللهی افتخار می‌کنند، گفت: علاوه بر همه ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس این شهید والامقام با اهدا اعضای بدن خود به بیماران نیازمند ایثارگری را به تمامی معنا کردند.

او در ادامه به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد که در اسارت دشمن بعثی ذره‌ای از آرمان‌ها و اعتقادات خود کوتاه نیامدند.

زارعی کوشا اضافه کرد: استقامت و رشادت آزادگان سرافراز باید در تاریخ به خوبی ثبت و با کار هنری این مجاهدت‌ها برای آیندگان حفظ و نگهداری شود.

استاندار کردستان با تقدیر از تلاش برگزار کنندگان یادواره شهید امان‌اللهی و شهدای شهرستان بیجار این کار اقدامی ستودنی نام برد که باید همواره در کردستان زنده نگه داشته شود.

او با بیان اینکه اگر در برگزاری کنگره‌ها و مراسم مربوط به شهدا کوتاهی کنیم دشمن در کمترین زمان با ابزار‌های در اختیار جای شهید و جلاد را عوض خواهد کرد.

زارعی کوشا بیانیه یکی از سرانه فتنه در توهین به شهدای مدافع حرم را مصداق عینی تحریف تاریخ نام برد که باید با برگزاری برنامه‌های شاخص و اثرگذار مربوط به شهدا برای نشان دادن واقعیت‌ها اقدام کرد.

در پایان مراسم یادواره شهید محمود امان‌اللهی و شهدای شهرستان بیجار از خانواده این شهید والامقام و ۱۰ شهید دیگر شهرستان با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار کردستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان تجلیل و از سردیس شهید امان‌اللهی در میدان امام علی (ع) شهر بیجار رونمایی شد.

نظر شما