شناسهٔ خبر: 55678584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

تبیین شعار حماسی ما مقاوم هستیم رویکرد مهم برنامه های هفته دفاع مقدس است

کریمی گفت: ترویج فرهنگ ولایتمداری ، مقاومت ، ایثار و خودباوری دینی و ملی مهمترین رویکرد اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس است که تمام‌ برنامه ها برای تبیین شعار حماسی ما مقاوم هستیم برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛  غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ولایتمداری ، مقاومت ، ایثار و خودباوری دینی و ملی مهمترین رویکرد اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس است که تمام‌ برنامه ها برای تبیین شعار حماسی ما مقاوم هستیم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه سالجاری در هفته دفاع مقدس مبنی بر تجلیل از پیشکسوتان گفت: در سالجاری تجلیل از ۳۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی هدف گذاری شده که بخشی از آن در هفته دفاع مقدس و باقی آن تا پایان سال و در طی برنامه های مختلف برگزار خواهد شد و طی دو سال گذشته تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و مقاومت نیز در دستور کار بوده است.

سرهنگ کریمی تأکید کرد: تکریم پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس یک وظیفه بر گردن همه مردم و خصوصا مسئولین است و از کلیه دستگاه های استان انتظار می رود با به کارگیری ظرفیت ها در  راستای تکریم و پاسداشت مجاهدت این عزیزان گام های بلندی برداریم.

وی افزود: سامانه ثبت الکترونیکی برنامه های دفاع مقدس در راستای مشارکت همه جانبه دستگاه های اداری در گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس تشکیل شده که کلیه ادارات موظف هستند برنامه های شاخص خود را در این سامانه ثبت کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه است که اگر زیرساخت های آن توسط شهرداری اراک انجام شود به طور متمرکز در مرکز موزه دفاع مقدس اراک برگزار می شود و شهرستان ها نیز به طور مجزا برنامه نمایشگاه را خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: اجرای سرود حماسی دانش آموزان بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس هدف گذاری شده که نیاز است آموزش و پرورش استان در  این خصوص برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

نظر شما