شناسهٔ خبر: 55678439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال| تساوی گهرزمین در سیرجان

در هفته هفتم از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم گهرزمین سیرجان و سفیر گفتمان تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز و در هفته هفتم از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم گهرزمین سیرجان و سفیر گفتمان تهران در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

حسین افضلی سرمربی تیم گهر زمین در مصاحبه بعد از بازی گفت: امروز شاهد یک بازی بسیار زیبا، درگیرانه و فیزیکی بودید، امروز یکی از روزهایی بود که طی ۲۸ بازی، فوتسال، امروز روی بدش را به ما نشان داد و ما موقعیت‌هایمان را یکی پس از دیگری از دست دادیم که اگر این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد یک نتیجه دیگری برای ما رقم می‌خورد.

وی با اشاره به ضعف تیمش در زدن ضربات آخر اظهار کرد: لیگ برتر لیگ لیگ لحظه‌هاست و اگر از آن لحظه‌ها استفاده نکنید محکوم به از دست دادن امتیاز هستیم و باید تمرکزمان را برای ضربات آخر بیشتر کنیم.

افضلی بیان کرد: با همه احترامی که برای تیم سفیر گفتمان و کادر فنی آنها دارم باید بگویم که نبض و کنترل بازی دست ما بود و شاهد بودید در اواخر نیمه دوم به گل رسیدیم که اگر موقعیت دقیقه دوم بازی در نیمه اول به گل تبدیل می‌شد این نتیجه رقم نمی‌خورد.

افضلی سرمربی گهرزمین ادامه داد: به بچه.های خوب، جنگده و پرتلاش تیمم خسته نباشید، می‌گویم که با تعصب امروز نتیجه را برگردانند ولی واقعا امروز روز ما نبود و وقتی در بازی ۲ پنالتی را از دست می‌دهیم یعنی یک جای کار مشکل دارد ولی بازی زیبایی را از خودشان به نمایش گذاشتند.  

 تیم گهرزمین سیرجان با ۱۳ امتیاز در پایان هفته هفتم در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۸

نظر شما