شناسهٔ خبر: 55678242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خبرگزاری فارس سرآمد امیدآفرینی در جامعه است

سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس با رویکرد امیدآفرینی در جامعه به‌دنبال خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن برای القای نا‌امیدی به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد رحمانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر خبرگزاری فارس استان اردبیل با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمنان به دنبال القای نا امیدی و خودتحقیری در بین مردم هستند، اظهار کرد: خبرگزاری فارس در بخش «خبر خوب» با هدف امیدآفرینی در بین مردم، به دنبال خنثی سازی عملیات روانی دشمن برای القای ناامیدی در بین مردم است.

وی با اشاره به سطح بالای محتوا‌های تولید شده خبرگزاری فارس استان اردبیل، افزود: در بخش گزارش‌، بخش «فارس من» و پیگیری مشکلات و سوژه‌های مردمی خبرگزاری فارس استان اردبیل به طور ویژه‌ای عمل کرده است.

سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس، تصریح کرد: همچنین در خصوص تربیت نیروهای رسانه‌ای تراز انقلاب در خبرگزاری فارس اردبیل اقدامات موثری انجام شده است.

در بخش دیگری از این مراسم عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  با بیان اینکه مقارن شدن روز خبرنگار با روز عاشورا تلنگری بزرگ برای اصحاب رسانه و خبرنگاران است، افزود: تقارن این ایام تذکری برای اصحاب رسانه است تا در امر تولید و اطلاع‌رسانی به دنبال احقاق حق بوده و در جانب حق قرار گیرند.

وی گفت: در دوره‌ای که انحصار خبری غرب، دنیا را تحت تاثیر قرار داده به میدان آمدن، کاری بزرگ است و خبرگزاری فارس در شکستن خط انحصاری رسانه‌ نقش والایی را ایفا می‌کند که این امر را مرهون تلاش‌های پیشکسوتان این عرصه هستیم.

به گزارش فارس: مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید خبرگزاری فارس استان اردبیل عصر امروز با حضور مسوولان استانی و اصحاب رسانه در سالن همایش حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

برچسب‌ها:

نظر شما