شناسهٔ خبر: 55677938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با هدف محرومیت‌زدایی

دانشجویان قرارگاه جهاد علی‌اکبر البرز در خلخال مستقر شدند

عادله جوادزاده

قرارگاه جهادی حضرت علی‌اکبر (ع) استان البرز با هدف محرومیت‌زدایی در روستاهای خلخال مستقر شدند.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه خلخال عصر چهارشنبه ۲۶ مردادماه در جریان بازدید از فعالیت‌های اعضای دانشجویی این قرارگاه در خلخال اظهار کرد: این دانشجویان با استقرار در بخش شاهرود و روستاهای اطراف سعی دارند تا در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و بهداشتی خدماتی را به روستاییان و ساکنان مناطق محروم ارائه کنند.

جواد نوروزی تصریح کرد: ۱۵۰ دانشجو از هفت دانشگاه استان البرز با رویکرد محرومیت‌زدایی در منطقه شاهرود خلخال و روستاهای همجوار حاضر شدند تا از فرصت فصل تابستان برای ارائه خدمات مطلوب استفاده کنند.

وی گفت: در قالب این قرارگاه نیروهای جهادی دانشجویی سعی می‌کنند تا با بهره‌گیری از امکانات فراهم شده بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی خلخال خدمات دندانپزشکی، دارویی و درمان را ارائه کنند.

فرمانده سپاه خلخال افزود: بخشی از دانشجویان نیز کار بهسازی، رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس و فضاهای آموزشی را انجام می‌دهند تا برای سال تحصیلی پیش رو دانش‌آموزان در یک فضای مطلوب‌تر تحصیل خود را انجام دهند.

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار همه این اقدامات عمرانی و بهداشتی، دانشجویان قرارگاه جهادی حضرت علی‌اکبر دانشگاه‌های استان البرز با برگزاری کلاس‌های قرآن، عترت، نهج‌البلاغه، بازاریابی و کسب و کار سعی دارند تا به ساکنان این مناطق محروم خدمات مناسبی را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: این رویکرد فضای مطلوب محرومیت‌زدایی را رقم زده و انتظار می‌رود با چنین اقدامات امیدآفرینی در روستاها و شهرهای محروم حرکت‌های تحولی در حوزه رفع محرومیت رقم بخورد.

فرمانده سپاه خلخال بیان کرد: تا آخر مردادماه دانشجویان استان البرز در قالب قرارگاه جهادی حضرت علی‌اکبر (ع) ارائه خدمات خود را در بخش‌های مختلف به سرانجام رسانده و تلاش خواهند کرد تا رضایت اهالی را فراهم آورند.

انتهای پیام

نظر شما