شناسهٔ خبر: 55677817 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرداری به دنبال تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

شهردار تهران گفت:مدیریت شهری تهران، پیگیر انتقال برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی به شهر آفتاب و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زاکانی در حاشیه صد و سیزدهمین نشست مجمع کلانشهر‌های کشور، در واکنش به ترافیک روز‌های گذشته تهران در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی گفت:درسال‌های اخیر، شهر آفتاب به دلیل شیوع کرونا غیرفعال بود، اما در ماه‌های اخیر آن را فعال کردیم و برای امسال حدود ۴۷ نمایشگاه در آن برگزار می‌شود که البته چند مورد آن برگزار شده است.


شهردار تهران افزود:گره ترافیکی تا وقتی که نمایشگاه بین‌المللی ظرفیت‌های پیرامونی خود را توسعه ندهد که البته قابل توسعه دادن نیست و مشکلاتی برای پارکینگ و حمل و نقل آن وجود دارد، ادامه دارد، اخیرا نیز نمایشگاهی در حوزه ساختمانی برگزار شد که ترافیک این محدوده را تشدید کرد.

علیرضا زاکانی در ادامه از برنامه ریزی برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خبرداد و گفت:امسال هدف گذاری ما در تهران اضافه کردن ۳۳۵۰ دستگاه اتوبوس به ۲۲۰۰ دستگاه اتوبوس فعال موجود و افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو است.

 

<div id="video-display-embed-code_8409318"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3545632/8409318?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما