شناسهٔ خبر: 55677568 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد؛

اعزام ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از تهران برای جابجایی زائران اربعین

شفیعی گفت:اتوبوس‌های اعزامی از ناوگان حمل و نقل پایتخت نیستند و از اتوبوس‌هایی هستند که در اختیار سرویس شرکت‌ها و بخش خصوصی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری همه ساله با فرا رسیدن اربعین شهرداری در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کند، گفت: اقدامات از هفته‌های گذشته آغاز شده و در بخش حمل و نقل نیز از یک ماه اخیر برنامه‌هایی پیش بینی و اقدامات اجرایی آغاز شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی عمود صفر در پایانه غرب خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات اجرایی ایجاد سرپناهی برای استراحت با عنوان عمود صفر بوده که در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری امکانی برای استراحت زائران و آغاز سفر آن‌ها در اربعین فراهم شده است.

شفیعی از اعزام ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از تهران برای جابجایی زائران از مرز‌ها خبر داد و افزود: جابجایی زائرین از داخل کشور توسط وزارت و راه و شهرسازی صورت می‌گیرد و مسئولیت ستاد اربعین با وزارت کشور است.

وی تاکید کرد: اتوبوس‌های اعزامی از دستگاه‌های فعال در ناوگان حمل و نقل پایتخت نیستند و از اتوبوس‌هایی که در اختیار سرویس شرکت‌ها و بخش خصوصی قرار دارند، استفاده خواهد شد و مدیریت آن بر عهده شهرداری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در پایانه‌ها خدماتی برای رفاه زائران ارائه می‌شود، اظهار کرد: در راستای مدیریت سفر برای ورود زائران به خاک عراق پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و اتوبوس‌ها زائران را تا نقطه مشخص جابجا خواهند کرد.

نظر شما