شناسهٔ خبر: 55677464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس

چرا نباید وارد بحث های پوچ و بیهوده درباره ورزشکاران شویم؟

فضای مجازی بیش از گذشته ثابت کرده که نباید درگیری و کری خواندن بازیکنان و ورزشکاران سرشناس برای همدیگر در زمین را باور کرد چرا که آن ها بعد از خروج از زمین، دوستان صمیمی همدیگر می شوند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، در حالی که تنش و درگیری میان هواداران تیم های ورزشی گاهی تا حد جنون بالا می رود، بازیکنان و مربیان نشان داده اند که چندان به این مسئله توجهی ندارند و راه خود را می روند. 

به خاطر همین مساله است که همواره به هواداران گفته می شود که توجهی به درگیری و کری خواندن بازیکنان در زمین نسبت به همدیگر نداشته باشند و نباید آن ها وارد این بحث های بیهوده و پوج شوند چرا که بعد از اتمام بازی این مسائل تمام می شود.

یکی از همین تناقض ها در لیگ بسکتبال آمریکا موسوم به NBA رقم خورده است. تیم های کلیولند کاوالیرز و گولدن استیت واریرز برای چهار سال متوالی به عنوان فینالیست های کنفرانس شرق و غرب مقابل هم قرار می گرفتند و بارها به بدترین شکل مقابل هم درگیر شدند. 

با حضور لبران جیمز و استفن کری در دو سوی زمین، حساسیت ها میان این دو تیم و هواداران شان به شدت بالا گرفته بود. شاید هواداران فکر می کردند این ستاره های حرفه ای به خون همدیگر تشنه باشند اما در واقعیت اینطور نیست!

طی روزهای گذشته مراسم عروسی دریماند گرین، بازیکن سرشناس گلدن استیت برگزار شد که لبران جیمز حضور پررنگی در عروسی او داشت و همراه با ستاره های این تیم در مراسم شرکت کرد. 

عروسی دریماند گرین، لبران جیمز، استفن کری

حتی جیسون تیتم، ستاره بوستون سلتیکس که امسال در فینال لیگ NBA مقابل گلدن استیت شکست خورد، در این مراسم شرکت کرد. 

عروسی دریماند گرین، لبران جیمز، استفن کری

بعد از مراسم عروسی هم دریماند گرین خطاب به لبران جیز نوشت: «ممنون پادشاه که عروسی من را 10 برابر بهتر کردی». 

این مراسم گوشه کوچکی از رابطه دوستانه و صمیمی ستاره هایی است که در زمین تا سر حد توان علیه هم تلاش می کنند اما در بیرون از زمین، دوستان صمیمی هم هستند. 

عروسی دریماند گرین، لبران جیمز، استفن کری

عروسی دریماند گرین، لبران جیمز، استفن کری

نظر شما