شناسهٔ خبر: 55676993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پایان دعوای شهرداری و مدیر سابق دهکده طبیعت قزوین

فریبا قاسمی

دستگاه قضا در خصوص دعوای شهرداری قزوین و نادررضا نوری، طرف قرارداد شهرداری در دهکده طبیعت، روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ به نفع شهرداری قزوین حکم صادر کرد و به این دعوا پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حدود ۱۰ سال پیش، دهکده طبیعت قزوین واقع در هشت کیلومتری شمال این شهر با هدف توسعه گردشگری و ایجاد یک سایت آموزشی و تحقیقاتی در زمینه حیات وحش از سوی شهرداری قزوین راه اندازی شد.

این دهکده با تمام فراز و فرودها توانست یکی از زیست بوم‌های قابل توجیه در سطح کشور شود و همچنین در دولت‌های گذشته مورد تأیید و توجه مسئولان ارشد کشوری نیز قرار گیرد.

اما درست زمانی که این مجموعه به عنوان یک تفرجگاه نمونه کشوری برجسته شد، خبر دعوای شخصی نادررضا نوری، طرف قرارداد شهرداری و شهرداری قزوین، حواشی بسیاری برای شهر به وجود آورد. به طوری که نوری که خود را مدیر دهکده طبیعت می‌دانست، ادعا کرد بر بخشی از حیوانات و جانوران دهکده مالکیت شخصی دارد.

با شکایت طرفین و ورود دستگاه قضا روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ حکمی در خصوص دعوای شهرداری قزوین در طرفیت نادررضا نوری صادر شد؛ این حکم طبق ماده ۳۸ آئین‌نامه معاملات شهرداری، به نفع شهرداری قزوین صادر شده است، طبق این حکم قرارداد مشارکت مدنی نوری پایان یافته و وی ملزم به خروج از دهکده طبیعت قزوین شده است.

انتهای پیام 

نظر شما