شناسهٔ خبر: 55676943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی:

شهید رجایی و باهنر چراغی برای تداوم راه انقلاب هستند

بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی ماجرای ترور هشت شهریور را نشانه ضعف دشمن دانست و گفت: شهید رجایی و باهنر چراغی برای تداوم راه انقلاب هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی عصر چهار شنبه در جلسه هم اندیشی مراسم گرامیداشت شهدای هشت شهریور که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گرامیداشت تمام ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی تلاش دشمنان در راستای تغییر ساختار نظام از طریق ترور شخصیت‌های مهم کشور و راه انداختن جنگ تحمیلی بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از هیچ تلاشی برای تغییر ساختار نظام دریغ نمی‌کردند، افزود: تلاش دشمنان در گام‌های بعدی شبیخون فرهنگی بود که به دلیل عدم موفقیت به مهار نظام روی آوردند اما بازهم موفق نشدند.

ناهیدی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر مسئول تربیت دینی و تعهد بودند، تصریح کرد: پس از شهادت آنها نقش این شهیدان برجسته‌تر شد اما این شهیدان نیاز به برگزاری مراسم گرامیداشت ندارند بلکه راه آنها چراغ راهی برای تداوم انقلاب و حفظ جمهوری اسلامی است.

وی شهدا را نقطه اتصال به ارزش‌ها، خوبی‌ها، ایثار و رشادت‌ها دانست و گفت: با گرامیداشت یاد شهدا انقلاب از برهه‌ها و گذرگاه‌ها عبور خواهد کرد.

ناهیدی، مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف به انجام اقدامات فرهنگی در راستای گرامیداشت یاد شهدا کرد و گفت: اگر اقدامات محدود باشد بدون شک نتایج آن هم محدود خواهد شد لذا مدیران باید اقداماتی فراتر در حوزه مناسب سازی فضا جهت تکریم یاد شهدا انجام دهند.

نظر شما