شناسهٔ خبر: 55675301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زیرساخت خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی آماده می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: هماهنگی تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای میزبانی شایسته و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در این استان در حال انجام و آماده شدن است.

صاحب‌خبر -

یاسر رهبردین روز چهارشنبه در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان با تاکید بر تسریع روند تامین زیرساخت های ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات، افزود: تدابیر لازم برای اسکان اضطراری زائران در شرایط خاص و بارندگی های احتمالی از هم اکنون اندیشیده شود.

وی در ادامه ارائه خدمات بانکی، درمانی، بهداشتی، حمل و نقل و سایر خدمات رفاهی برای زائران اربعین حسینی را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای تامین اقلام ضروری چون آب، نان و غذا توسط موکب ها و واحدهای سیار در مسیر تردد زائران عتبات عالیات انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر نظارت مستمر دستگاه‌های متولی برای تامین زیرساخت ها در مسیر تردد زائران، یادآور شد: هماهنگی تمامی نهادها و دستگاه‌ها برای میزبانی شایسته استان از زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات انجام می‌شود.

نظر شما