شناسهٔ خبر: 55674175 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اولین سفارش آنلاین غذا را همین حالا تجربه کنید

برای آماده کردن یک غذای جذاب چه مواد اولیه‌ای لازم دارید؟ گوشت، سبزی، حبوبات، ادویه‌های مختلف، برنج و مرغ یا ماهی پایه ثابت بسیاری از غذاهای ایرانی هستند. برای آماده کردن فست فودها هم باید در قدم اول ژامبون، گوشت یا مرغ و ادویه‌ها و پودر مخصوص سوخاری را تهیه کنید. البته فست فودها به مواد اولیه دیگری مانند نان ساندویچی، انواع سس‌ها و خیار شور و ... هم نیاز دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از اسنپ، با توجه به تعداد مواد اولیه‌ای که برای درست کردن غذاهای ایرانی و فست فودهای متنوع نیاز دارید، به نظر خرید آنلاین غذا از درست کردن آن به‌صرفه‌تر است. چون رستوران‌ها مواد اولیه را به صورت عمده خریداری می‌کنند به همین خاطر قیمت تمام شده یک پرس غذا از خرید مواد اولیه متنوع و طبخ همان غذا در منزل به صرفه‌تر تمام می‌شود.

برای امتحان کردن طعم غذاهای ایرانی بهترین رستوران‌های اطرافتان با بهترین قیمت آماده هستید؟ همین حالا اولین سفارش آنلاین غذا را از اسنپ ثبت کنید و غذای گرم و خوشمزه را درب منزلتان تحویل بگیرید.

چشیدن انواع پلوی ایرانی با درخواست آنلاین غذا

عطر و طعم برنج ایرانی بی‌نظیر است و هر کسی یکبار طعم برنج ایرانی را چشیده باشد، انواع پلوهای خوشمزه ایرانی را همیشه در برنامه غذایی خودش قرار می‌دهد. پلوی ایرانی که به همراه انواع کباب و خورشت سرو می‌شود معمولاً ساده است؛ اما همیشه قرار نیست فقط پلوهای ساده ایرانی را امتحان کنید. چون پلوهای مخلوط ایرانی مانند لوبیاپلو یا آلبالوپلو به اندازه‌ای جذاب هستند که می‌توانند گزینه ثابت مهمانی‌ها و وعده‌های غذایی خانواده‌های ایرانی باشند.

برای سفارش انواع پلو ایرانی مانند ته چین، باقالی ‌پلو، عدس پلو، قاطی پلو یا شیرین پلو ایرانی می‌توانید یکی از رستوران‌های سنتی اسنپ را انتخاب کنید، سپس غذاهای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. بعد از آماده شدن پلوهای ایرانی خوشمزه، پیک اسنپ آن‌ها را تازه و گرم به دستتان می‌رساند و می‌توانید غذای خوشمزه‌ای که سفارش داده‌اید را به همراه سالاد شیرازی یا دوغ و ماست خوش‌طعم ایرانی نوش جان کنید.

اولین سفارش آنلاین غذا را همین حالا تجربه کنید

سفارش انواع کباب ایرانی از اسنپ

در مهمانی‌های رسمی ایرانی‌ها معمولاً کباب به عنوان یکی از غذاهای اصلی دیده می‌شود. همچنین خانواده‌های ایرانی به خاطر طعم و مزه‌ای که کباب دارد در روزهای مختلف سال چند بار این غذا را تهیه می‌کنند؛ و آن را به همراه نان یا پلو خوش‌طعم ایرانی سرو می‌کنند.

کاسه کباب اردبیل، کباب سلطانی، کباب بختیاری، کباب وزیری، کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب نگین‌دار و کباب برگ از جمله غذاهایی هستند که می‌توانید از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ سفارش دهید.

امتحان کردن چند مدل از خورشت‌های متنوع ایرانی

برای اینکه سفره رنگی‌تری داشته باشد و غذاهایی که سرو می‌کنید با سلیقه تمام افرادی که بر سر سفره حضور دارند همخوانی داشته باشد، علاوه بر پلوها و کباب‌های مختلف لازم است که چند مدل خورشت را هم سفارش دهید.

از بین خورشت‌های متنوع ایرانی مانند فسنجان، قورمه‌سبزی، قیمه یا خورشت بادمجان می‌توانید یک یا چند مدل را در کنار سایر غذاهای مهمانی سفارش دهید و یک سفره رنگی برای پذیرایی از مهمان‌هایتان آماده کنید. حتی زمانی که برای خانواده یا خودتان می‌خواهید غذا سفارش دهید و وقت یا حوصله غذا حاضر کردن ندارید هم خورشت‌های ایرانی می‌توانند بهترین انتخاب برایتان باشند.

اولین سفارش آنلاین غذا را همین حالا تجربه کنید

سفارش چند مدل فست فود و سوخاری

برای اینکه مهمان‌هایتان از پذیرایی و مهمانی که ترتیب داده‌اید لذت ببرند، بهتر است غذاهایی که بیشتر دوست دارند را سفارش دهید. اگر مهمان‌هایتان جوان هستند و کودکان هم در مهمانی حضور دارند، سفارش یک یا چند مدل فست فود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای وعده ناهار یا شام باشد.

چون معمولاً جوان‌ترها و کودکان ترجیح می‌دهند که پیتزا، ساندویچ یا سوخاری‌های متنوع را در مهمانی‌های دوستانه امتحان کنند؛ و مزه‌های جدید را بچشند.

برای پذیرایی از مهمان‌هایتان با فست فودها می‌توانید چند مدل پیتزا را به همراه دو یا سه نمونه ساندویچ سفارش دهید. فراموش نکنید که موقع سفارش غذا سیب‌زمینی و سوخاری را هم به لیست‌تان اضافه کنید تا یک سبد فست فودی کامل و جذاب برای پذیرایی داشته باشید.

امتحان کردن چند نوع غذای بین‌المللی

اگر مهمان‌هایتان طعم و مزه غذاهای بین‌المللی را دوست دارند و طرفدار پرو پا قرص غذاهای تند یا خاص هستند می‌توانید غذاهای بین‌المللی را به لیست سفارش‌هایتان اضافه کنید. انواع سوشی و غذاهای تند هندی هم در اسنپ آماده هستند و با سفارش آن‌ها می‌توانید یک وعده غذایی متفاوت و خاص را برای پذیرایی آماده کنید.

تمام طعم و مزه‌ها و غذاهای متنوع را می‌توانید از بهترین رستوران‌های شهر با اسنپ سفارش دهید و سفره‌های رنگی و جذابی را برای پذیرایی آماده کنید و از مهمانی‌هایتان لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما