شناسهٔ خبر: 55673151 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

تعمیرات موبایل در محل

صاحب‌خبر -

 

تعمیرات موبایل در محل

هر کسی که گوشی تلفن همراه دارد؛ حداقل برای یک بار هم که شده گذرش به مرکز تعمیر موبایل یا یک تعمیرکار موبایل افتاده است. خرابی موبایل مسئله ای است که از آن هیچ گریزی نیست. گاهی این خرابی مربوط به سخت افزار موبایل است و گاهی مرتبط با نرم افزار آن. با این حال خرابی موبایل هر چه که باشد حتی اگر سیستم عامل موبایلتان اندروید باشد یا IOS، هیچ فرقی نمی کند؛ می توانید تعمیرات موبایل در محل خود را به دلتوس بسپارید.

تعمیرات موبایل در محل

 

اکثر افراد این گونه تصور می کنند که برای تعمیر موبایل و کارشناسی آن باید خودشان به صورت حضوری از این تعمیرگاه به آن تعمیرگاه و از آن تعمیرکار موبایل به سمت دیگری، در تلاش و تلاطم باشند تا بلکه بتوانند به جایی برای تعمیر موبایل خود اعتماد کنند.

این در حالی است که ما همه کارها را برای شما از قبل به قدری آسان کرده ایم که تا امتحان نکنید؛ باورتان نمی شود!

در ادامه با ما همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم تا درباره خدمات تعمیرات موبایل دلتوس، خرابی های موبایل و از همه مهم تر، سرویس تعمیرات موبایل در محل دلتوس برایتان بگوییم.

 تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات موبایل

همه‌ به خوبی می دانیم که این روزها موبایل، حکم وسیله ای اساسی را در زندگی روزمره هر کسی دارد و بدون آن، هر کدام از ما می تواند به خوبی این حس را تجربه کند که گویی مشکلی پیش آمده و کارها به راحتی پیش نمی روند.

حال بیایید تا تصور کنیم که همین وسیله بسیار حیاتی و ضروری به یک باره دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات پیدا کند.

در چنین شرایطی بهترین کار، مراجعه به یک مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آن هم در سریع ترین زمان ممکن است تا تعمیرکاران حرفه ای موبایل با اتکا به دانش، تخصص و همچنین دسترسی به دستگاه ها و تجهیزات مدرن و مخصوص خود؛ تلفن همراه شما را تعمیر کرده و همچون سابق به شما تحویل دهند.

به عبارتی ساده تر، تعمیرات موبایل به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که تعمیرکار موبایل به صورت مستقیم بر روی برد گوشی و یا دیگر قسمت های آن انجام می دهد. این فعالیت ها در نهایت، سرویس موبایل بر روی دستگاه شما است. تعمیرات معمولا بر روی هارد،‌ تعمیر آی سی، سرویس یا تعمیر سوکت شارژ و سرویس اسپیکر گوشی انجام می شوند.

تعمیرات موبایل دلتوس

این‌‌ بسیار مهم است که تعمیرات موبایل خود را به دست کسانی بسپارید که در مجموعه ای حرفه ای گرد هم آمده اند تا تعمیرات تخصصی انواع خرابی موبایل های اندروید، ios، ویندوز که ساخت برندهای مختلف را به شما ارائه دهند و در هر مرحله ای از تعمیرات دستگاه موبایل شما را در جریان امور بگذارند.

در زمینه تعمیر موبایل دیده شده که دستگاه کاربران توسط تعمیرکار غیرمتخصص مورد تعمیر قرار می گیرد که نه تنها مشکل موبایل برطرف نمی گردد بلکه موبایل با مشکلات متعدد دیگری هم روبرو می شود و یا پس از تعمیر و تحویل موبایل به کاربران هیچ تضمینی از سوی تعمیرکار داده نمی شود.

به همین منظور موبایل دلتوس با استفاده از قطعات اصلی و دارای ضمانت تعمیر، اقدام به تعمیرات انواع گوشی موبایل می نماید که منجر به افزایش طول عمر موبایل می گردد.

دلتوس در تلاش است تا تعمیر موبایل را در سریع ترین زمان ممکن و یا حتی در یک روز به پایان رساند و تحویل دهد، اما مواردی مانند مشخص نبودن ایراد اصلی موبایل که مستلزم بررسی دقیق تمام قطعات است را باید در نظر گرفت.

تعمیرات موبایل اپل

خدماتی مثل تعویض ال سی دی موبایل و یا تعویض گلس گوشی و مواردی از این قبیل در همان روز قابل انجام می باشد تا شما کمترین زمان در روند تعمیر موبایلتان را شاهد باشید. بطور کلی زمان تعمیرات از چند ساعت تا نهایتا 48 ساعت انجام می پذیرد.

بدیهی است که تعویض باتری، صفحه تاچ و ال سی دی و دیگر قطعات آن زیر مجموعه تعمیرات موبایل محسوب نمی شوند.

تعمیرات موبایل سامسونگ

این مرکز از تعمیرکاران متخصصی برخوردار است که خدمات عیب ‌یابی، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی، هارد، برد اصلی، دوربین اصلی و سلفی، میکروفون، اسپیکر، سوکت شارژ و … را به کاربران ارائه می ‌دهند.

در حال حاضر حوزه تعمیرات موبایل در زمره حوزه های کاربردی و رو به رشد در عرصه کسب و کار به شمار می آید. به گزارش خبرگزاری ایسنا، با توجه به افزایش قیمت های چند برابری موبایل در سال های اخیر، بسیاری از کاربران به هنگام بروز مشکل در موبایل به سمت تعمیر بهینه و اصولی آن متمایل شده اند.

با توجه به افزایش تقاضا در حوزه تعمیرات موبایل، فراگیری و آموزش اصولی این حرفه می تواند تبدیل به یک منبع درآمد مناسب و مطلوب برای بسیاری از افراد جویای کار به شمار رود.

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از فعالیت های روزمره افراد با استفاده از یک گوشی هوشمند انجام می شوند. بنابراین، وجود هرگونه مشکل در عملکرد و کارکرد این ابزار ارتباطی می تواند روند انجام کارها را مختل سازد.

در چنین شرایطی و به منظور رفع کردن این مشکل با توجه به رشد قابل توجه گوشی های هوشمند در طی سال های اخیر، شغل تعمیرات موبایل رشد و رونق قابل توجهی را تجربه نموده است.

بر طبق آمار و ارقام به طور تقریبی در حدود ۵۳ میلیون عدد گوشی هوشمند در سطح کشور مورد استفاده افراد واقع می شود. این اعداد و ارقام به خوبی رونق و گسترش این حرفه را نشان می دهد.

هزینه تعمیرات موبایل

با توجه به تقاضای بالا و تخصصی بودن تعمیرات موبایل، می توانیم بگوییم که هزینه تعمیرات موبایل شما، همگی با توجه به قطعات و تجهیزاتی که برای تعمیر موبایل استفاده می شوند؛ مشخص می شود.

همچنین از آن جایی که وارد شدن در این حوزه مستلزم برخورداری از شرایط و ضوابط لازم و دریافت گواهینامه و مهارت های تخصصی است؛ مهارت یک تعمیرکار حرفه ای موبایل نیز مستلزم پرداخت هزینه است.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که سطح کیفی خدمات ارائه شده در حوزه تعمیرات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین سلامت تعمیرات دستگاه شما را تضمین می کند.

تعمیرات موبایل با گارانتی

گاهی اوقات کاربران برای تعمیر موبایل خود دچار تردید می شوند که اصلا باید به کجا مراجعه کرد؟ بسته به سیستم عامل موبایل و نوع خرابی، همیشه این تردید گریبان کاربران را می گیرد.

در چنین شرایطی دلتوس بهترین راه‌کارها را به شما ارایه می‌دهد زیرا فرقی نمی کند که شما نیاز به تعمیرات موبایل‌های سامسونگ پیدا کرده باشید یا باید برای تعمیرات انواع موبایل های آیفون یا اپل اقدام کنید، اولین نکته ای که باید بسیار به آن دقت کنید این است که ما تمامی موبایل ها را در دلتوس قابل تعمیر و تعویض قطعات اصلی هستند.

قطعا تجربه و تخصص تعمیرکاران دلتوس در کنار استفاده از دستگاه های روز دنیا، مهم ترین اصل در تعمیرات گوشی تلفن همراه است و بدون این موارد و در بسیاری از مراکز دیگر، نمی توان انتظار داشت که مشکل خرابی موبایل حل شود.

همچنین با توجه به گرانی روز افزون قیمت انواع موبایل ها، بهترین کار در زمان بروز مشکل، درخواست تعمیرات موبایل از دلتوس است و خرید و جایگزینی آن در صورت ضرورت، در گزینه های بعدی جای می گیرند.

به خاطر همین امر، با وجود تولید و عرضه انواع مختلف موبایل ها از طرف شرکت های بزرگی همچون: اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، موتورولا، زد وان، ال جی و بسیاری از دیگر برندها؛ درخواست تعمیرات تخصصی گوشی موبایل به مراکز معتبر و حرفه ای همچون دلتوس که در زمینه تعمیر موبایل فعالیت می کنند؛ روز به روز بیشتر می شود.

یکی از ابهاماتی که معمولا افراد در زمان تعمیرات موبایل خود دارند این است که اگر تلفن همراهشان در فاصله ای کم پس از تعمیرات دچار مشکل و خرابی شد، آیا می توانند بر روی خدمات گارانتی مرکز تعمیراتی که موبایل خود را برای تعمیر به آن سپرده اند، حسابی باز کنند؟ آیا اصلا چنین امکانی وجود دارد؟

تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات تضمینی موبایل دلتوس

در پاسخ این سوالات باید بگوییم که مرکز تعمیرات حرفه ای موبایل دلتوس، برای مشتریان خود خدمات گارانتی پس از تعمیرات را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد تا علاوه بر تجربه حس خوب اطمینان و اعتماد پس از تعمیرات، در صورت بروز مشکلی از طرف بخش مورد تعمیر قرار گرفته؛ مجددا بررسی شده و در صورت خرابی قطعا نسبت به رفع آن؛ اقدام‌ شود.

دلتوس به عنوان یکی‌ از مراکز تعمیرات حرفه ای و تخصصی موبایل، بهترین پیشنهاد برای تعمیر خرابی های نرم افزاری، سخت افزاری و دیگر مشکلات دستگاه موبایل شما است.

شما می توانید برای تعمیرات موبایل آیفون، تعمیرات موبایل سامسونگ، تعمیرات موبایل شیائومی، تعمیرات موبایل هوآوی و دیگر موبایل های ساخت برندهای مختلف به دلتوس مراجعه کرده و انواع مشکلاتی همچون آب خوردگی، بالا نیامدن OS، شکستگی تاچ، شکستگی گلس، پریدن آنتن موبایل، باز کردن قفل موبایل و حل بسیاری از دیگر مشکلات تلفن همراه خود به دلتوس مراجعه کرده و با خیال راحت، حس خوب اعتماد پس از تعمیرات را با ما تجربه کنید.

تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات موبایل یکی از مسائل اجتناب ناپذیری است که هر کاربری که از این وسیله هوشمند استفاده می کند؛ با آن روبرو خواهد شد. فارغ از این که تلفن همراهتان ساخت چه برندی و دارای چه امکاناتی باشد؛ بالاخره دیر یا زود باید برای تعمیر آن به یک مرکز تعمیرات موبایل حرفه ای و مجهز مراجعه کنید.

موارد مختلفی باعث می شوند تا تلفن های همراه نیاز به تعمیرات پیدا کنند. شایع ترین این موارد عبارتند از: نفوذ مایعات یا اصطلاحا آب خوردگی موبایل، سیاه شدن صفحه نمایش، کندی گوشی، خرابی باتری، داغ شدن گوشی، پر بودن حافظه، هنگ کردن گوشی، فریز شدن گوشی، خراب شدن تاچ گوشی، شکستگی ال سی دی، خطا در همگام سازی گوشی، عدم شناسایی سیم کارت، خرابی پورت گوشی، خرابی حافظه میکرو، خرابی دکمه هوم، مدارکشی، زرد شدن صفحه نمایش موبایل که همگی تنها بخشی از خرابی های شایع در تلفن های همراه هستند.

بر همین اساس، تعمیرات موبایل نیز به دو دسته تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم می شود که البته هزینه تعمیرات موبایل نیز با توجه به هر کدام از آنها و مشکل موبایل متغیر است.

تعمیرات تلفن همراه با توجه به میزان و نوع خرابی آن باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای موبایل و در تعمیرگاهی مجهز استاندارد انجام شود. اما این بدان معنا نیست که شما امکان تعمیرات موبایل در محل را با دلتوس ندارید!

برای تعمیرات موبایل با دلتوس می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

درخواست تعمیرات موبایل خود را در دلتوس ثبت کنید

برای ثبت درخواست تعمیرات موبایل دلتوس می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی و حضوری، اقدام کنید. تمام راه های و ثبت درخواست تعمیرات در دلتوس همراه را از قبل برایتان گذاشته ایم.

تماس و مشاوره رایگان کارشناسان دلتوس 88782347 کد تهران ۰۲۱

بعد از ثبت درخواست تعمیرات موبایل در دلتوس، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد. البته در صورتی که تهران هستید و درخواست تعمیر موبایل در منزل را دارید، نماینده دلتوس بدون دریافت هیچ هزینه ای به محل استقرار شما آمده و موبایل شما را با ارائه رسید دریافت، برای بررسی و تعمیرات به مرکز تعمیرات دلتوس منتقل می کند.

تعمیرات موبایل شما را انجام می دهیم

نحوه انجام تعمیرات موبایل در دلتوس به این صورت است که تعمیرکاران و متخصصان مجموعه ما بعد از بررسی مشکل موبایلتان با شما تماس گرفته و تمامی موارد را به اطلاعتان می رسانند و سپس با رضایت شما، اقدام به تعمیرات موبایل خواهند کرد. تعمیرکاران موبایل دلتوس همگی حرفه ای و متخصص هستند و با تعمیر خرابی موبایل یا تعویض قطعات اصلی گوشی تلفن همراه آن را همچون روز اولی که خریده بودید؛ به شما تحویل می دهند.

بعد از تعمیرات موبایل آن را برایتان ارسال خواهیم کرد

حالا که دیگر موبایلتان توسط متخصص تعمیرات موبایل و در تعمیرگاهی مجهز و تخصصی با قطعات اورجینال موبایل تعمیر شده، آن را همانطور که از شما گرفته بودیم؛ باز هم توسط نماینده دلتوس برایتان ارسال خواهیم کرد. مهم نیست کجا هستید؛ ما در کنارتان خواهیم بود.

راستی! تمامی هزینه های تعمیرات بر اساس نرخنامه تعمیرات موبایل محاسبه و اعلام می شوند پس خیالتان از بابت هزینه ها، راحت باشد.

نکاتی برای نگهداری بهتر از باتری موبایل

یکی از بخش های موبایل که بیشتر از همه به تعمیرات نیاز پیدا می کند؛ باتری موبایل است. برای همین در ادامه، توصیه هایی برای طولانی شدن عمری باتری موبایل را برایتان می آوریم:

  • از کابل شارژ بی‌کیفیت و غیراستاندارد استفاده نکنید.
  • از آداپتور و شارژر غیر اصلی استفاده نکنید. در این صورت حالا حالاها، نیازی به تعمیرات موبایل نخواهید داشت.
  • تلفن همراه خود را برای مدت زمان طولانی به شارژ نزنید.
  • بلوتوث و وای‌فای خود را فقط در هنگام نیاز روشن کنید و در باقی اوقات خاموش کنید.
  • اگر از اینترنت تنها برای ارسال متن استفاده می کنید، نیازی به فعالسازی 3G و 4G ندارید.
  • نور صفحه نمایش خود را در داخل اتاق کم کنید و از نور اتاق استفاده کنید.
  • هر چه کمتر باتری موبایل را مصرف کنید، امکان احتیاج به تعمیرات موبایل کمتر می‌شود.

 

با این کارها از داغ شدن موبایل خود جلوگیری کنید

داغ شدن بیش از حد موبایل یکی از دیگر دلایلی است که پای کاربران موبایل را به مرکز تعمیرات می کشانند. در ادامه چند روش برای جلوگیری از داغ شدن موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • با این که روش عجیبی است اما زمانی گوشی موبایلتان زیادی از حد داغ شد؛ ترجیحا آن را بر روی سطوح خنک با دمای پایین ‌تر قرار دهید تا هر چه زودتر گوشی خنک شود.
  • ترجیحا برای مدت زمانی طولانی از گوشی خود استفاده نکنید تا به هسته های آن فشار کمتری وارد شود.
  • پیشنهاد می کنیم تحت هیچ شرایطی از گوشی موبایل خود در زمانی که به شارژ متصل است؛ استفاده نکنید. این کار نه تنها باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می شود بلکه بر اساس گزارش هایی واقعی، گاهی باعث انفجار و اتفاقات ناگواری شده اند.
  • حجم پردازش خواسته شده از سی‌ پی ‌یو موبایل خود را کم کنید. مثلا چند برنامه را به صورت هم زمان باز نکنید یا برنامه های قبلی را ببندید.
  • از آنتن وایرلس یا لوکیشن موبایل تا حدالامکان زیاد استفاده نکنید زیرا این دو بخش باعث می شوند که سی ‌پی ‌یو موبایل گرم شود.
  • صفحه نمایش موبایل خود را برای مدت زیاد و طولانی روشن نگذارید.
  • از قاب ‌ها یا کاورهای غیر رسانا که معمولا از جنس پلاستیک هستند، استفاده نکنید.

 

با دلتوس بیشتر آشنا شوید

دلتوس، برندی اختصاصی در زمینه فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال، گوشی آیفون، لوازم جانبی موبایل ، تعمیرات انواع موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، تعمیرات سرفیس و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ به مدیریت آقای فرخ اسکندری نژاد و با همکاری جمعی از افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد.

این ایده در ابتدای راه با فراز و نشیب‌هایی مواجه بود اما ما به سرعت توانستیم تا در بخش‌های تجاری، خدمات و بازرگانی این صنعت، نامی پرآوازه برای خود ایجاد نماییم.

ما در دلتوس با توجه به اهداف و رسالت سازمانی خود برای ارائه خدمات شایسته، می ‌کوشیم تا با بهره ‌گیری از روش ‌هایی نوین در کنار رعایت اصول مشتری مداری، شاهد توسعه فرهنگ ”گارانتی با اصالت‟، پوشش حداکثری نیازمندی‌ های مشتریان و همچنین تغییر نگرش مصرف کنندگان به خدمات پس از فروش باشیم.

در این راستا، ارائه خدمات متنوع و درعین ‌حال خلاقانه و منحصر به ‌فرد در کنار سرعت در پاسخگویی و استقرار سامانه‌ ای پویا در کنار حفظ کیفیت خدمات، با هدف ارائه مشاوره‌ های کاربردی و مدیریتی و همچنین پاسخگویی به ‌موقع به نیازهای مشتریان را در اولویت تیم دلتوس (دلتا همراه پرداز شرق) قرار داده ‌ایم.

دلتوس تنها یک گارانتی نیست!

ما می‌توانیم دغدغه ‌های هنگام خرید و یا تعمیرات را با لذت انتخاب تغییر داده و تجربه دلگرمی یک خرید دلچسب را برایتان به وجود بیاوریم. جامعیت خدمات ارائه شده در دلتوس چه در بخش فروش و چه در قسمت گارانتی و تعمیرات، یک تعهد استراتژیک است. لذا خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، عنصری موثر و مهم در فرآیند مشتری مداری دلتوس هستند.

گارانتی با اصالت دلتوس چیست؟

 ایجاد یک بستر ”گارانتی با اصالت ‟ در بخش خدمات پس از فروش است. با توجه به ایده پردازی ‌های انجام شده توسط تیم دلتوس، برنامه‌هایی مدون در بخش ایجاد و توسعه مفهوم واقعی خدمات پس از فروش ایجاد گشت و تیم R&D شرکت توانست تا با نیاز سنجی دقیق بازار، خدماتی را تحت عنوان ”کالای گارانتی‟ تولید نماید.

گارانتی با اصالت دلتوس چگونه به وجود آمد؟

کاملا واضح است که تغییر درونی یک خدمت به یک کالا، فرایندی بسیار پیچیده و دقیق است. زیرا در صورت بروز عدم توازن بین خدمات و کالا در واقع کل فرایند به صورت تخریبی از بین خواهد رفت.

نقطه قوت طرح‌های اجرایی، همکاری مدیریت مجموعه دلتوس با تیم ایده پرداز این مجموعه است که با استفاده از تحقیقات مناسب، آمارهای کاربردی بسیار خوبی را تولید و بر اساس این آمارها، طرح‌های پیشنهادی را اجرا می‌نمایند.

در حال حاضر هم در دلتوس توانسته ‌ایم تا با ایجاد زبان مشترک بین بازارهای قدیمی تجاری و همچنین بازار آنلاین فعلی، معبر مناسبی برای ورود، انتقال و در اختیار گذاشتن محصولات و خدمات مورد نیاز و به روز در این حوزه ایجاد نماییم.

مسئولیت‌های اجتماعی دلتوس در قبال مشتریان

ارائه خدمات به مشتریان با بهترین کیفیت مثل تعمیرات موبایل در محل با مناسب ‌ترین قیمت، دارای ارزش افزوده و توجیه اقتصادی، در زمان مقرر و با رعایت اصول و موازین لازم و کافی، با نگرش خیرخواهانه و در جهت منافع مشتریان عزیز دلتوس است.

بدیهی است که احترام به حریم خصوصی جزء حقوق اولیه مشتریان تلقی خواهد شد. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش یکپارچه و فراگیر نهایت آرامش و آسایش را برای مشتری به ارمغان خواهد آورد.

دلتوس، دلگرمی شما پس از خرید یا تعمیرات

موبایل، لپ‌تاپ، کامپیوتر

 

برچسب ها : تعمیرات موبایل در محل,تعمیرات موبایل

برچسب‌ها:

نظر شما