شناسهٔ خبر: 55672990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر همدان تاکید کرد؛

عدم وجود زیرساخت‌ها پیش پای حوزه سرمایه‌گذاری همدان

همدان- رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر همدان عدم وجود زیرساخت‌ها را مشکل اصلی پیش پای حوزه سرمایه‌گذاری در این شهر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شهابی‌نیا چهارشنبه در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای اسلامی شهر همدان، یکی از مشکلات اساسی در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری در شهر را عدم وجود نگاه واقع بینانه مسئولان و بیان موارد غیرعملیاتی دانست و گفت: طی سال‌های گذشته در بحث سرمایه‌گذاری موارد متعددی پیگیری و همه نیمه کاره رها شده است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل همدان عدم وجود زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: پروژه‌هایی همچون کارخانه سیمان، بازیافت هواپیما، جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرداری، پروژه پارک آبی و… از جمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری قابل پیگیری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر همدان با بیان اینکه امید است با مجزا شدن کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی در شورا شاهد رقم زدن اتفاقات خوبی در حوزه‌های مرتبط در دوره ششم باشیم، یادآور شد: پروژه‌های ذکر شده به تفکیک قابل پیگیری و سرانجام یافتن بوده و این مهم نیازمند عزم جدی و همراهی مدیریت شهری است.

لزوم برخورد شهردار با مدیران غیرهمراه در بدنه شهرداری همدان

در ادامه، اکبر کاوسی‌امید با اشاره به هم قسم شدن اعضای شورا از آغاز به کار شورای ششم به منظور کار کردن با توجه به صرفه و صلاح شهر، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری شاهد اتفاقات خوبی باشیم باید صدای واحدی از شورا شنیده شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان با بیان اینکه در دو حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری، بیرون از شورا و شهرداری باید بسیاری با مدیریت شهری هماهنگ باشند، گفت: متأسفانه ارکان مختلف شهرداری از صدر تا ذیل در بحث سرمایه‌گذاری درک نمی‌کنند که باید هماهنگ عمل کنند.

وی با انتقاد از عدم هماهنگ عمل کردن شهرداری در بحث سرمایه‌گذاری طی دوره پنجم شورا و از ابتدای فعالیت شورای ششم بیان کرد: درخواست دارم در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری، تمام ارکان شهرداری با سیاست‌های شورا همراه باشد.

کاوسی امید افزود: درخواست معرفی زمین برای سرمایه‌گذاری از سوی مناطق شهرداری را داشتیم که تا کنون هیچیک در این خصوص اقدامی نداشته‌اند.

وی در پایان، خواستار برخورد شهردار با مدیران غیرهمراه در بدنه شهرداری شد و تصریح کرد: شهردار باید با مسئولان غیرهمراه با سیاست‌های شورا و شهرداری برخورد کند.

نظر شما