شناسهٔ خبر: 55672712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار قزوین:

گره کور مشکل اراضی اندیشه باز شد/ صدور پروانه تا چند هفته آینده انجام خواهد شد

مهدی رجحانی گفت: الحاق اندیشه به شهر قزوین با اقدام مجموعه مدیریتی استان صورت گرفت و تا ابلاغ نقشه تفکیکی اراضی اندیشه زمان کوتاهی باقی مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از معضلات سنواتی ۲۱ ساله استان مشکل شهرک اندیشه بوده است و تعداد زیادی از همشهریان  از این معضل دچار آسیب شده‌، سرمایه آنها بلوکه شده و اجازه  ساخت و ساز نداشتند، با اقدام مجموعه مدیریتی استان و دستگاه های مختلف اجرایی، قضایی و نظارتی و خصوصا مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین، الحاق اراضی اندیشه به شهر قزوین صورت گرفت.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان مختلف برای حل این مشکل افزود: امیدواریم این روحیه پای کار آمدن برای مردم در استان پایدار باشد و برای حل مشکلات عمومی، همه جسورانه اقدام کنند.
 
رجحانی ادامه داد: الحاق اندیشه به شهر قزوین که مهم ترین مسأله چالشی در بحث زمین های موسوم به اندیشه بوده، انجام شده است اما تا صدور پروانه یک مرحله دیگر باقی است و نقشه تفکیکی باید مجدد در کمیسیون ماده ۵ بررسی و پس از ابلاغ، صدور پروانه در اندیشه انجام گیرد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای صدور پروانه یک فاصله چند هفته‌ای وجود دارد که با همراهی شهرداری قزوین این دوره کوتاه خواهد بود و به سرعت انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به مشکلات سایر اراضی دارای مسأله و مشکل در استان گفت: مشکلات سایر اراضی هم در حال پیگیری است که امیدواریم خبرهای خوب در تمامی حوزه ها به زودی منتشر شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما