شناسهٔ خبر: 55671933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همکاری فدراسیون اسکواش و سازمان منطقه آزاد کیش

تهران- ایرنا- مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش و مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ رییس فدراسیون اسکواش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش به اتفاق هیات همراه، کلیه توافقاتی که قبلا حاصل شده بود را در قالب یک سند همکاری نهایی کرد. این تفاهم‌نامه می‌تواند بابی برای استمرار فعالیت‌های موثر در راستای تحقق چشم اندازهای تبیینی فدراسیون و مزایای بیشماری برای  برای ورزشکاران اسکواش به همراه داشته  باشد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: در کیش ظرفیت‌ها بالاست و تصمیم گرفتیم زمینه‌هایی را فراهم کنیم تا استعدادهای فرزندان برومند کشورمان در این رشته شکوفا شود. صنعت گردشگری ورزش به آن شکلی که باید در جزیره کیش، دیده نشده و این تفاهم‌نامه می‌تواند برای کیش یک منبع مالی پایدار ایجاد کند.

وی افزود: ورزش اسکواش در کیش یک برند بین‌المللی داشته و این موضوع  باید با همکاری و همت ریاست فدراسیون و دست اندرکاران این رشته به فعل در آید و به نقطه ایده‌آل برسد. در نظر داریم از توانمندی فدراسیون استفاده کنیم و مفاد تفاهم‌نامه مشترک را نهایی می‌کنیم. اطمینان داشته باشید که تمام قد از اسکواش حمایت خواهیم کرد و در عمل هم از همین شهریورماه این موضوع قابل مشاهده است.

سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش نیز از برگزاری این جلسه تشکر کرد و گفت: مسوولان منطقه آزاد با سنجش ظرفیت‌های جزیره کیش در پی ایجاد تحول بخصوص در حوزه ورزش هستند و با درخواست فدراسیون و عنایت دوستان مشترک، با برنامه‌های اعلام شده فدراسیون اسکواش موافقت کرده است. امروز نیز شاهد امضای تفاهم‌نامه‌ای هستیم که تحولات برخاسته از این توافقات حتی فدراسیون را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: فدراسیون اسکواش همواره با همراهی هیات اسکواش کیش در راستای تحقق برنامه‌های مشترک نهایت تلاش خود را خواهد کرد و شروع این همکاری از حضور حداکثری بازیکنان اسکواش کشورمان در دو حوزه دختران و پسران در شهریور در دو تورنمنت با کیفیت بالا، نشان از عزم جدی خانواده اسکواش و قدرشناسی آنان به تصمیمات درست مدیریتی خواهد بود. مزایای این تفاهم‌نامه برای کیش مبحث تقویت توریسم ورزشی و برای فدراسیون انجام رویدادهای بزرگ و برای ورزشکاران آمادگی بیشتر و ایجاد درآمدی پایدار با استمرار آن در پی خواهند داشت.

نظر شما