شناسهٔ خبر: 55671539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تأکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان تأکید کرد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه در نشست با همکاران و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: همکاران شهرستان‌ها در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.
وی با بیان اینکه هم نگاه دولت و هم سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شهرستان‌هاست؛ گفت: توجه به زیرساخت‌ها، اعتبارات، ظرفیت‌ها و تعامل با  اصحاب فرهنگ و هنر و مجموعه های فعال در این حوزه، در راستای تحقق این هدف اثر گذار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تقویت جایگاه شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی حوزه فرهنگ و هنر در استان است اما دستگاه های اجرایی مختلف هم در این حوزه فعال هستند که می‌توان از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد برای پیشبرد اهداف فرهنگی بهره گرفت.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هزینه‌های جاری و اعتبارات هر شهرستان متناسب با شرایط آن تعریف شود؛ گفت: تحقق عدالت فرهنگی هم در حوزه توزیع اعتبارات و هم در زمینه برگزاری برنامه‌های شاخص، از اولویت‌های کاری اداره کل است.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند هم در این دیدار گزارشی از وضعیت فرهنگ و هنر شهرستان ارائه کرد و کارکنان این اداره هم به بیان مشکلات، پیشنهادها و نظرات خود پرداختند.

نظر شما