شناسهٔ خبر: 55671404 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برنامه‌ریزی شورای شهر برایتون‌اندهوو برای خطوط جدید دوچرخه

شورای شهر برایتون‌اندهوو از برنامه‌ریزی برای ایجاد خطوط دوچرخه و بسته شدن جاده‌های منطقه ایستگاه هوو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر برایتون‌اندهوو از بسته شدن چند جاده و افزودن خطوط جدید دوچرخه‌سواری در شهر به‌عنوان بخشی از برنامه‌های ایمن‌تر کردن جاده‌های نزدیک ایستگاه راه‌آهن هوو خبر داد. این تصمیم شورا به‌دنبال وقوع تصادف مرگ‌بار یک خودرو در هفته گذشته با ورودی ایستگاه قطار گرفته شد و هدف این است که به کمک آن تغییرات ایمنی در امتداد راهروی ایستگاه هوو بهبود یابد.

شورا برنامه‌ریزی خود برای این منطقه را شامل حذف دوربرگردان «گلدستون (Goldstone)» و مسدود کردن انتهای جاده‌های «کلارندون (Clarendon)» و «ایتون (Eaton)» اعلام و خاطرنشان کرد این تغییرات ایمنی را در امتداد «مسیر ایستگاه هوو» بهبود می‌بخشد.

شورای شهر برایتون‌اندهوو بازه زمانی بیستم ژوئن تا پانزدهم جولای را به رایزنی عمومی و جمع‌آوری پیشنهادات مردمی در زمینه تغییرات مفید در بخش مربوطه اختصاص داد. در این بازه زمانی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر افسران پروژه برای پاسخ‌گویی به سوالات مردمی و ارائه اطلاعات بیشتر در تالار شهر هوو حضور داشتند. خود شورا نیز در این مدت به برنامه‌ریزی برای مسیرهای جدید دوچرخه‌سواری، حذف تعدادی از دوربرگردان‌ها، محدود کردن دسترسی وسایل‌نقلیه موتوری، علامت‌گذاری نقاط عبور عابران پیاده و ایجاد مناطق سبز در راستای افزایش تنوع زیستی پرداخت.

شورا در توضیح این اقدام خود گفت: «ما به مردم این فرصت را دادیم که نظر خود را در مورد کار برای بهبود ایمنی در مسیر کلیدی داخل و خارج از ایستگاه راه‌آهن هوو بیان کنند. برنامه‌ریزی برای طرحی در حال انجام است که جاده، پیاده‌روها و تقاطع‌ها را در طول گلدستون، در اطراف ایستگاه و در انتهای شمالی جاده‌های دانمارک بهبود می‌بخشد. این منطقه سه مورد از ۱۰ سایت برتر مدنظر شورا برای گذرگاه عابر پیاده را در خود جای داده است که بر اساس مواردی مانند داده‌های تلفات، بهبود دسترسی افراد مبتلا به مشکلات حرکتی، پیاده‌روی و دسترسی به حمل‌ونقل عمومی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.»

شورای شهر همچنین بهبودهای در دست بررسی را به‌صورت زیر عنوان کرد:

مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید در طول گلدستون بین جاده بلچینگتون (Blatchington) و ایستگاه هوو

طرح جدید در تقاطع کلارندون، گلدستون و ایتون، حذف دوربرگردان فعلی، بستن دسترسی وسایل‌نقلیه موتوری از گلدستون و نصب مناطق سبز در کلارندون و ایتون برای افزایش تنوع زیستی

ارائه نقاط علامت‌گذاری شده جدید برای عبور عابران پیاده در راستای ایجاد ایمنی تردد به داخل یا خارج از ایستگاه هوو و شرق و غرب سراسر گلدستون

ایجاد پیاده‌روهای وسیع‌تر در تقاطع جاده گلدستون و بلچینگتون برای کاهش فواصل عبور

ایجاد گذرگاه‌های جدید عابر پیاده‌رو در خیابان شرلی (Shirley) و تقاطع گلدستون

شورای شهر برایتون‌اندهوو اعلام کرد که گزارشی از بازخوردهای رایزنی‌ها، شامل طرح‌های پیشنهادی نهایی، برای تصویب به کمیته محیط‌زیست، حمل‌ونقل و پایداری شورا در ماه نوامبر ارائه می‌شود و در صورت تأیید، طرح در اوایل سال ۲۰۲۳ اجرا خواهد شد.

نظر شما