شناسهٔ خبر: 55670888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

قهرمانی زودهنگام کشتی آزاد جوانان ایران

خبرگزاری ایسنا

با توجه به وضعیت فینال‌ها و رده‌بندی رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان، می‌توان از حالا تیم ایران را به عنوان قهرمان زودهنگام مسابقات معرفی کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان امشب (چهارشنبه) با معرفی نفرات برتر ۵ وزن دوم به پایان می‌رسد. در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست، آمریکا با کسب ۲ مدال طلا و یک نقره و مجوع ۸۴ امتیاز در صدر قرار گرفت و ایران نیز با کسب یک مدال طلا و ۳ برنز و مجموع ۷۴ امتیاز در رده دوم جای دارد.

اما با توجه به شانس کسب ۳ مدال طلا و یک برنز ایران و شانس یک طلا و ۲ برنز آمریکا در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها، قهرمانی تیم ایران در این رقابت‌ها تنها با کسب یک برد از ۴ مبارزه امشب نمایندگان ایران یا تنها یک باخت نمایندگان آمریکا قطعی است.

با توجه به نتایج بدست آمده در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها، آمریکا حداکثر ۱۴۷ و حداقل ۱۲۶ امتیاز را از آن خود خواهد کرد و ایران نیز امتیازی بین ۱۴۴ تا ۱۷۲ امتیاز را در پایان این مسابقات کسب خواهد کرد.

به این ترتیب می‌توان تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران را قهرمان زودهنگام رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان معرفی کرد.

آرمین حبیب زاده در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۳ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها هستند و عارف رنجبری در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به میدان می‌رود. رقابت‌های رده بندی و فینال ۵ وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب چهارشنبه آغاز خواهد شد.

نظر شما