شناسهٔ خبر: 55669982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خبرنگار محبوب امباپه در پی‌اس‌جی؛ باشگاه برای اوست!

ژولیان مینار، خبرنگار تله‌فوت و دوست نزدیک کیلیان امباپه، از سوی مدیران پی اس جی به خدمت گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد که همه اتفاقات این باشگاه باید بر اساس میل و خواسته او پیش برود. 
در حالی که جنجال پیرامون درگیری این بازیکن و نیمار در چند روز اخیر و تنش ایجاد شده در این تیم همچنان ادامه دارد، شواهد نشان می‌دهد که مدیران این باشگاه همچنان در حال ساختن پروژه ورزشی‌ خود حول محور این ملی‌پوش فرانسوی هستند. 
پس از  انتصاب لوئیس کامپوس که یکی از شخصیت‌های مورد علاقه امباپه در طول دوران حضورش در موناکو بود به عنوان مدیر ورزشی پی اس جی، حالا روزنامه مارکا خبر داده است که ژولیان مینار که یکی از خبرنگاران بسیار نزدیک به این بازیکن است نیز به استخدام باشگاه پی اس جی درآمده است. 


این خبرنگار تله‌فوت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که پس از 10 سال همکاری از آنها جدا شده است. هنوز جایگاه او در باشگاه پی اس جی مشخص نیست اما قرار نیست که به عنوان مدیر روابط عمومی به کار گرفته شود. 
گفته می‌شود این خبرنگار فرانسوی قرار است پستی در ساختار برنامه‌ریزی و مدیریتی این باشگاه داشته باشد و دیگر قصد کار در فضای رسانه‌ای و خبری را ندارد. 
حضور او در پی اس جی در واقع نشانگر قدم رو به جلوی دیگری از مدیران این باشگاه برای تقویت رابطه‌شان با امباپه است، رابطه‌ای که در یک هفته اخیر و پس از درگیری او با نیمار بسیار جنجال‌آفرین شده و انتقادات بسیاری را به همراه داشته است. 
 

نظر شما