شناسهٔ خبر: 55669702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یزدانی: هفت ماه سخت پشت سرگذاشتم؛ هدفم حضور در جام‌جهانی است

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت به این تیم گفت: هفت ماه سخت را گذراندم و هدفم پس از قهرمانی با استقلال، حضور در جام‌جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت دوباره به این تیم گفت: خیلی خوشحالم به تیم محبوبم برگشتم و افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را دوباره پیدا کردم.

یزدانی افزود: فکر نمی‌کردم خودم را در لباس تیم دیگری جز استقلال ببینم، بازگشت دوباره خیلی احساس عجیبی است و یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را تجربه می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که در روزهای سخت کنارم بودند. همچنین از سازمان نظام وظیفه و ارتش که در این مدت به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هدف اولم قهرمانی و موفقیت با استقلال است، تاکید کرد: پس از این هدف به دنبال این هستم که یکی از بازیکنان تیم ملی در جام‌جهانی باشم، خیلی برای این هدف زحمت کشیدم اما وقفه ای بین آن افتاد و امیدوارم به آن برسم.

یزدانی در پایان گفت: هواداران استقلال را در این مدت که در تیم نبودم خیلی به من لطف داشتند و به من روحیه دادند و من هر چیزی در فوتبال دارم از استقلال و هوادارانش است و امیدوارم بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم.

نظر شما