شناسهٔ خبر: 55669615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مطهری نمی‌تواند با نساجی معجزه کند

روزبه رادمهر

یک پیشکسوت فوتبال مازندران می‌گوید حمید مطهری به سرعت نمی‌تواند در نساجی معجزه کند و باید به او فرصت داد.

صاحب‌خبر -

رحیم دست نشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم نساجی اظهار کرد: باتوجه به تغییرات زیادی در نساجی و حضور مربی با دانش و جوانی مثل حمید مطهری باید فرصت داد. معجزه با مطهری امکان پذیر نیست و به نظر من می‌تواند در آینده موفق باشد. مساوی در بیرون از خانه در هفته اول امیدوار کننده بود. تیم اگر به قائم‌شهر برگردد وضعیت تغییر می‌کند. ما دیروز از ورزشگاه شهید وطنی بازدید کردیم و مشکلات و نواقص باقی مانده را به اداره کل ورزش و جوانان استان اطلاع دادیم.

او ادامه داد: ان‌شاءالله نواقص برطرف شود و نساجی بتواند از هفته سوم میزبان باشد. به نظر من از نظر فنی ۵ هفته باید صبر کنیم تا ببینیم عملکرد تیم به چه صورت خواهد بود. اگر در این ۵ هفته نتیجه بگیریم مغرور نشویم و اگر شکست خوردیم نباید مایوس شویم. ساختن تیم زمان می‌خواهد و مربی باید شناخت پیدا کند. مسئولان باشگاه و هواداران باید صبر داشته باشند و تحمل کنند تا تیم به نتیجه خوبی برسد. محمدرضا مهدوی هم به کادرمربی‌گری اضافه شد.

مشاور عالی باشگاه نساجی اضافه کرد: مالک باشگاه، مدیرعامل و هیات مدیره صاحب باشگاه هستند و من به عنوان مشاور در خدمت‌شان هستم اما اجرایش با آن‌هاست. مطهری چند سال در سطح اول کشور حضور داشته اما مربی‌گری با سمت سرمربی فرق دارد. با این حال فکر می‌کنم می‌تواند موفق باشد. البته شرطش این است که با همه پیشکسوتان نساجی تعامل داشته باشد و مشاوره بگیرد. برگ برنده ساکت الهامی در فصل گذشته تعامل با پیشکسوتان بود.

او ادامه داد: هر کسی ایرادی دارد و هیچ انسانی کامل نیست. او از نظر فنی خوب بود و بهترین نتیجه را برای نساجی گرفت. امیدوارم مطهری هم مثل ساکت الهامی موفق باشد. نساجی فرزند ماست و فرقی نمی‌کند چه کسی هدایت تیم را به عهده دارد. هدف موفقیت تیم است و هر کمکی از دست ما بربیاید کوتاهی نمی‌کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده برای تیم نساجی رخ دهد.

دست نشان در رابطه با وضعیت ورزشگاه شهید وطنی عنوان کرد: قرار بر این شده است تیم هفته آینده در زمین شهید وطنی یک تمرین انجام دهد. تا زمانی که زمین چمن پا نخورده باشد، غیر قابل قضاوت است اما به هر حال ایراداتی در چمن وجود دارد. معمولا برای اینکه چمن کنده نشود، ۱۲ تا ۱۵ میلیمتر باید داخل کشت برود. در شرایط فعلی بین ۸ تا ۱۰ میلیمتر چمن داخل کشت رفته است. اگر به موقع به چمن رسیدگی شود بازی می‌تواند در آن برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما