شناسهٔ خبر: 55667750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۹۰ کلاس درس در مناطق محروم استان گلستان افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بیش از ۹۰ کلاس درس در مناطق محروم و کمتر برخوردار با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدرضا نظری صبح امروز در نشست خبری در قرارگاه خبری شهید همدانی، اظهار داشت: بیش از 90 کلاس در مناطق محروم و کمتر برخوردار با اعتبار 135 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: 44 پروژه ورزشی نیز در استان با اعتبار 20 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است که از این تعداد 12 طرح در هفته دولت افتتاح می‌شود و بقیه ان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد: کلنگ‌زنی 3 سالن ورزشی در هفته دولت با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون تومان و افتتاح 3 کلاس تربیت بدنی با اعتبار 210 میلیون تومان و افتتاح استخر دانش‌آموزی در گنبدکاووس با اعتبار 9 میلیارد و 300 میلیون تومان، افتتاح 4 مرکز مشاوره جامع خانواده با اعتبار 970 میلیون تومان از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت است.

نظری گفت: در مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی حوزه آموزش و پرورش در هفته دولت بیش از 151 میلیارد و 930 میلیون تومان است.

وی بیان کرد: 205 میلیارد تومان نیز ره‌آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش و پرورش است که 130 میلیارد تومان آن  برای تکمیل پروژه‌های خیرساز و هوشمندسازی مدارس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/581/ح

نظر شما