شناسهٔ خبر: 55667271 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

راهنمای تعمیرات 4 برند پیشتاز موبایل

در این مقاله سعی کرده ایم در مورد بهترین راه حل های موجود جهت تعمیرات موبایل را ارائه دهیم.

صاحب‌خبر -

امروزه گوشی تلفن همراه همانند جز الزامات و نیاز های هر شخص می باشد . و از آنجایی که به هردلیلی ممکن است موبایل افراد دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد در این مقاله سعی کرده ایم در مورد بهترین راه حل های موجود جهت تعمیرات موبایل را ارائه دهیم. از آنجایی که اکثر کاربران به طور معمول یکی از برند های زیر را مورد استفاده قرار می دهند در مورد ان تلفن های همراه یه گفتگو می پردازیم. بدیهی است مطالب گفته شده در مورد سایر برند ها نیز به کار میرود.

  1. تعمیرات آیفون
  2. تعمیر موبایل سامسونگ
  3. تعمیر تلفن همراه هواوی
  4. تعمیرات گوشی شیائومی

راهنمای تعمیر موبایل اپل

تعمیرات تخصصی اپل​

بهترین راهکار مراجعه به نمایندگی تعمیرات اپل در موبایل سرویس و یا سایر نمایندگی های مجاز و رسمی می باشد. اما می توانید روش های زیر را هم امتحان کرده و در صورت عدم دریافت نتیجه با مرکز موبایل سرویس تماس بگیرید.

رفع مشکلات نرم افزاری آیفون

گوشی های اپل از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند. اما این امر به این معنی نیست که این کالاها اصلا دچار خرابی نمی شوند یکی از اختلالات رایج آیفون مشکلات نرم افزاری این گوشی می باشد. که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

خاموش شدن خودکار آیفون

در بعضی از موارد این اختلال به دلیل کارکرد ضعیف باتری می باشد ولی در بعضی از موارد دیگر شاید این مشکل نرم افزاری بوده باشد و که لازم است آن را دقیقا عیب یابی کرد که میتوانید روش های زیر استفاده نمایید:

  • اپل فکتوری را ریست کنید
  • برنامه های غیر ضروری را پاک کنید
  • نرم افزار ها و بدافزارهای مشکوک را حذف نمایید.

عدم کارکرد GPS یا موقعیت یاب

گوشی موقعیت مکانی شما را روی نقشه نشان نخواهد داد جهت رفع مشکلات نرم افزاری اپل در اینجا لازم است از روش های زیر استفاده نمایید :

در گام اول از فعال بودن مکان یاب اپل مطمئن شوید که این گزینه برای برنامه موردنظر فعال باشد و جهت فعال کردن این گزینه به تنظیمات اپل مراجعه کرده و آن را فعال نمایید .

در صورتی که آیفون شما در کیس یا قابی قرار گرفته است آن را از کیس و قاب خارج نمایید و کارکرد مکان یاب را بررسی کنید .

یکی دیگر از شیوه های موثر تعمیرات اپل در این وضعیت ریست کردن تنظیمات شبکه می باشد جهت انجام این کار هم بایستی به قسمت تنظیمات اپل مراجعه کرده و گزینه ریست کردن شبکه را فعال نمایید .

هنگ کردن صفحه نمایش

چنان چه با مسئله هنگ کردن صفحه نمایش آیفون روبه رو شدید جهت رفع مشکلات نرم افزاری اپل در اینجا موارد زیر را امتحان کنید :

با نگه داشتن دکمه های پاور و هوم به طور همزمان اپل را سریعا ریستارت نمایید .

در صورتی که پس از ریستارت باز هم اختلال هنگ کردن آن وجود داشت تلاش نمایید که یک مرتبه موبایل را فکتوری ریست کنید .

چنان چه به تازگی سیستم عامل اپل خود را به روزرسانی کرده اید آن را دانگرید کنید .

راهنمای تعمیر موبایل سامسونگ

راهنمای تعمیرات 4 برند پیشتاز موبایل

تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری در رابطه با انواع گوشی سامسونگ با مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیرات  موبایل سامسونگ واحدانجام می شود این متخصصین به کمک سال ها تجربه در کار تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل و استفاده از مدرن ترین امکانات الکترونیکی همه تعمیرات موردنیاز موبایل سامسونگ را با قطعات اصلی و هزینه مناسب به کاربر ارائه می دهند.

مزایای مراجعه به مراکز مجاز تعمیرات موبایل سامسونگ

  • استفاده از تکنسین های مجاز و دوره دیده
  • به کار گیری تجهیزات بروز و پیش رفته جهت کوتاه کردن زمان و کیفیت تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و ضمانت بعد تعمیر دستگاه سامسونگ

راهنمای تعمیر موبایل هواوی

تعمیر گوشی آب خورده هواوی با برندهای دیگر علاوه بر اینکه لازم است به وسیله یک تعمیرکار ماهر انجام گیرد احتیاج است یک سری کارهای اولیه انجام گیرد تا کار تعمیر آسان و با سرعت صورت گیرد. و به نمایندگی تعمیرات هواوی مراجعه شود.

تعمیر گوشی آب خورده هواوی

آب خوردگی موبایل هواوی یک موضوع بسیار طبیعی می باشد و در خیلی از موارد موبایل هواوی تعمیر خواهد شد شاید برای شما یا دوستانتان این اتفاق افتاده باشد که گوشی هواوی شما در آب افتاده یا آب روی آن ریخته است یا اتفاقاتی از این قبیل بعضی اوقات فرد برای برطرف کردن این مسئله کارهای ابتدایی مثل خشک نمودن با انواع وسایل خشک کننده مثل سشوار اقدام نموده و در کوتاه مدت قابل حل میباشد اما در بلند مدت در کارکرد موبایل مشکل به وجود می آید . در ادامه با اقدامات لازم در این رابطه آشنا می شوید:

قدم اول : درآوردن باتری / خاموش کردن گوشی

موقع آب خوردگی موبایل در قدم اول لازم است حتما موبایل را خاموش نمایید اگر که سعی کنید موبایل را روشن نمایید و بخواهید آن را امتحان کنید کار اشتباهی می باشد. سریعا دکمه پاور را فشار دهید تا موبایل خاموش گردد بعد سیم کارت و کارت حافظه را خارج نمایید .

قدم دوم : خشک نمودن گوشی موبایل هواوی

ی انجام این عمل با یک دستمال مناسب بدنه موبایل را خشک نمایید و آن را درون یک کیسه برنج بگذارید سرعت عمل در این مرحله خیلی اهمیت خواهد داشت بعد از این عمل سریعا موبایل هواوی را به یک تعمیرکار ماهر در موبایل سرویس نشان دهید.

نباید ها

هرگز گوشی را روشن نکنید .

دکمه های فیزیکی موبایل هواوی را فشار ندهید .

گوشی را نباید تکان دهید به ویژه موقع خارج نمودن آن از آب .

در درزهای گوشی فوت نکنید .

راهنمای تعمیر موبایل شیائومی

راهنمای تعمیر موبایل شیائومی

برند شیائومی که امروزه به برندی شناخته شده و بسیار معتبر در سطح جهان تبدیل شده است، تلفن های همراه جدید و بسیار به روزی را تولید می‌ کند. از جمله مواردی که نیاز به تعمیر گوشی شیائومی در مرکز موبایل سرویس می باشد تعمیر هارد موبایل شیائومی می باشد.

دلایل و عوامل سوختن هارد گوشی شیائومی

  • استفاده از گوشی در حال شارژ
  • ریست گوشی با شارژ زیر ۲۰ درصد
  • نصب بازی های سنگین
  • ضربه خوردگی
  • خیس شدن
  • شارژر فیک

سخن پایانی

مرکز تعمیرات گوشی تلفن همراه موبایل سرویس با سال ها تجربه و عنوان نماینده رسمی برندهای مطرح موبایل است. که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

نظر شما