شناسهٔ خبر: 55667248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح مهرواره با نور برای تقویت بنیاد خانواده در کشور اجرا می شود

کرج - ایرنا - دبیر کشوری مهرواره با نور با بیان اینکه این طرح پیرامون مسائل و موضوعات خانواده برنامه ریزی شده است، گفت: اهداف اجرای طرح در راستای تقویت بنیاد خانواده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم زادقاسمی روز چهارشنبه در نشست ستاد عملیات مهرواره با نور استان البرز د، افزود: بخشی از طرح ویژه تبیین مسیر انقلاب اسلامی است؛ همچنین جهاد تبیین، ایجاد امید در جامعه، شناسایی و توانمندسازی بانوان از دیگر اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه مشکلات محلات با محوریت مساجد از سوی بانوان فعال محل شناسایی و برطرف می‌شود، اظهار داشت: این طرح در هفت محور و ۴۴ مساله دسته بندی شده است که حوزه ازدواج تشکیل خانواده، روابط زوجین، واسطه گری در ازدواج، فرزندآوری و جمعیت، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد در خانواده، مسائل حوزه سلامت روانی و خودکشی‌ها از جمله آن‌ها است.

دبیر کشوری مهرواره با نور در بخش دیگری از ارائه دوره‌های مجازی در ۱۰ جلسه خبر داد و افزود: این فایل‌های آموزشی با هدف جهاد تبیین پیش بینی و آماده شده است.

زادقاسمی با اشاره به اینکه بخش خاطره نویسی هم طراحی شده و آموزش داده می‌شود، اظهار داشت: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند با ثبت نام در سایت، در ۲ بخش حل مسائله و خاطره نویسی شرکت کنند.

وی شرکت در دوره‌های خاطره نویسی را حائز اهمیت برشمرد و ادامه داد: در صورتی که افراد تمایل به شرکت در این دوره را نداشته باشند مکلف هستند برای شرکت دادن خاطره خود در جشنواره تا پایان دوره‌های آموزشی صبر کنند، ارزیابی این دوره به صورت کشوری صورت خواهد گرفت.

زادقاسمی داوری بخش حل مسائله را استانی برشمرد و اضافه کرد: برای این بخش استان‌ها تصمیم گیرنده هستند و با تصمیم استان در صورت نیاز می‌تواند برای شرکت کنندگان شهرستانی نیز داوری جداگانه صورت بگیرد.
 

نظر شما