شناسهٔ خبر: 55667125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

تلاش‌ها در قزوین در راستای رشد و تعالی فضای ورزشی خواهد بود

استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان قزوین تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا فضای پیش رو برای جامعه ورزشی فضای رشد و تعالی باشد و در این مسیر از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در آیین تجلیل از ملی پوشان و مربیان تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی بلغارستان و بازی‌های کشورهای اسلامی که صبح امروز برگزار شد،  اظهار کرد: از افتخار آفرینی همشهریان و هم استانی‌های خود در مسابقات بین المللی بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این افتخار آفرینی‌ها روز به روز افزایش یابد.

استاندار قزوین با بیان اینکه قزوین بیشتر از اندازه جمعیتی خود در افتخارآفرینی ورزش نقش آفرینی می‌کند، افزود: البته نسبت شخصیت ملی و افراد شاخص استان قزوین به نسبت جمعیت در مقایسه با استان‌های دیگر در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی قابل توجه است و این موضوع افتخار بزرگی برای استان قزوین است.

وی اضافه کرد: اگر الگوهای ورزشی به درستی به جامعه معرفی نشوند ارزش‌های دیگری در جامعه نهادینه می‌شود؛ بنابراین باید قهرمانان ورزشی به نسل جوان معرفی شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: کمک‌های مجموعه‌های دولتی می‌تواند جنبه فرا مادی هم داشته باشد و دولت می‌تواند با پیگیری برای اختصاص برخی از امکانات و برطرف شدن مشکلات به ورزشکاران خدمت کند.

وی اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی باید به گونه‌ای اداره شود که از نظر اقتصادی برای مربیان و دست اندرکاران توجیه داشته باشد و در کنار این موضوع، باید کیفیت و نحوه ارائه خدمات بهبود پیدا کند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین صبح امروز از چهار ملی پوش و مربی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی بلغارستان و بازی های کشورهای اسلامی تجلیل کرد.

مهران برخورداری، فاطمه صفر پور، پرنیا سلمانی و پروین کشاورز مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما