شناسهٔ خبر: 55667066 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر ارتباطات: با مقصرین اختلال در اینترنت برخورد خواهد شد

وزیر ارتباطات در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: متخلفان اختلال اینترنت را به زودی به قوه قضائیه ارسال می‌کنیم و با مقصرین اختلال در اینترنت برخورد خواهد شد و سهل انگاری اخیر در حوزه اینترنت را پیگیری می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: سرعت اینترنت افزایش داشته است، پروژه فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها دنبال میکنیم و در هفته دولت شاهد افتتاح این پروژه در چند شهر خواهیم بود با این امر سرعت اینترنت ثابت شتاب خواهد گرفت و مردم شاهد سرعت های چند ده برابری و چند صد برابری را تجربه خواهند کرد.

زارع‌پور ادامه داد: زیرساخت های کشور در بعضی نقاط ده سال پیش نوسازی شده است؛ برنامه ‌هایی در حوزه اینترنت ثابت و موبایل طراحی شده است که در آینده نزدیک شاهد افزایش سرعت‌ خواهیم بود که حق طبیعی مردم است. 

وزیر ارتباطات گفت: متخلفان اختلال اینترنت را به زودی به قوه قضائیه ارسال می‌کنیم و با مقصرین اختلال در اینترنت برخورد خواهد شد و سهل انگاری اخیر در حوزه اینترنت را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته طبق گزارشات speed test دو پله ارتقا پیدا کردیم و به رتبه ۷۰ رسیده ایم، اظهار داشت: سرعت اینترنت هم  در موبایل ارتقا پیدا کرده است. 

انتهای پیام/ 

نظر شما