شناسهٔ خبر: 55667002 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین برق ۲۸ دستگاه اجرایی از طریق مولدهای خود تأمین در کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی با به مدار آوردن دیزل ژنراتور‌ها و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری، ۷ مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی کردند.

صاحب‌خبر -

هیوا لهونیان با تاکید بر اینکه مدیریت صحیح و همکاری خوب مشترکین در بخش‌های مختلف منجر شد تا در پیک امسال تاکنون هیچ خاموشی با برنامه‌ای در سطح استان اعمال نشود، گفت: ۲۸ دستگاه اجرایی استان با وارد مدارکردن دستگاه‌های دیزل ژنراتور در ساعات پیک مصرف برق، ضمن تامین برق مورد نیاز خود، یاریگر صنعت برق در تامین برق پایدار مشترکان شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین کاهش ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری نقش بسزایی در مدیریت بار استان داشت به گونه‌ای که تاکنون بیش از ۷ مگاوات توسط بخش اداری استان در مصرف برق صرفه جویی شده و این میزان برق صرفه‌جویی شده به بخش‌های دیگر بخصوص بخش خانگی اختصاص داده می‌شود.

او در ادامه با تاکید بر تداوم پایش و رصد مصرف برق ادارات تا پایان پیک امسال، گفت: از ابتدای اجرای طرح مدیریت بار در استان تاکنون، شبکه برق ۷۶دستگاه اجرایی پرمصرف در کردستان قطع شده وهمچنین بیش از ۱۸۰۰ مورد اخطاریه قطعی برق به ادارات پرمصرف استان صادر شده است.

لهونیان اضافه کرد: تغییر ساعات کار ادارات، برگزاری مانور مدیریت مصرف، انعقاد ۹۸ تفاهم نامه همکاری با ادارات با ظرفیت عملی ۹ دهم مگاوات و در نظرگرفتن پاداش‌های مختلف ازجمله اقدامات مهم این شرکت در قالب برنامه‌های پاسخگویی بار بوده است.

او در پایان اظهار داشت: امید است با تداوم همکاری خوب مشترکان در بخش‌های مختلف روز‌های باقی مانده پیک امسال را همچون دوماه اخیر با موفقیت و بدون هیچ گونه خاموشی به پایان رسانیم.

نظر شما