شناسهٔ خبر: 55666786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

استقرار ۴۲ موکب از خراسان جنوبی در شهر کاظمین در اربعین

طالبی گفت: در ایام اربعین حسینی ۴۲ موکب استان با زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در شهر کاظمین مستقر خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در ستاد اربعین استان که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور همه استان‌ها و با حضور رئیس ستاد اربعین کشور برگزار شد، اظهار داشت: کار‌ها و اقدامات ستاد اربعین باید به صورت میدانی دنبال و نظارت شود و صرفاً روی کاغذ نباشد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار امدادی خراسان جنوبی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در این ایام داشته باشند، تصریح کرد: جلسات کمیته‌های مختلف ستاد اربعین به موقع در استان برگزار شود و مصوبات این کمیته‌ها هم به نحو احسن اجرایی گردد.

معاون استاندار متذکر شد: کوتاهی در خصوص عدم اجرای مصوبات کمیته‌های ذیل ستاد اربعین قابل قبول نیست و عدم اجرای مصوبات و مشکلات پیش روی کمیته‌ها باید در اسرع وقت به ستاد اربعین منتقل شود تا راهکار‌های لازم برای حل آن ارائه گردد.

طالبی تأکید کرد: مسئله حمل و نقل در زمینه جابجایی زائرین اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است لذا باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این صورت انجام شود تا زائرین ما در این زمینه دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه تلاش شود که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به زائرین در شهر کاظمین ارائه شود، اضافه کرد: اولین موکب خراسان جنوبی برای ارائه خدمات به زائران از ۱۰ شهریورماه به کشور عراق اعزام خواهد شد.

معاون استاندار عنوان کرد: لازم است مشکلات ارتباطی و اینترنتی در سایت کاظمین پیگیری و رفع شود.

طالبی از آمادگی ۱۲۱ کامیون به صورت افتخاری و رایگان برای حمل اقلام و تجهیزات موکب‌های خراسان جنوبی به کشور عراق خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در سایت استقرار موکب‌های استان در شهر کاظیمن توسط دستگاه‌های متولی در حال انجام است تا مطلوب‌ترین خدمات به زائرین اباعبدالحسین (ع) ارائه گردد.

انتهای پیام/

نظر شما