شناسهٔ خبر: 55666725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی"

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی" پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

به نام خدایی که انسان را آزاد آفرید

"شما آزادگان، بخصوص با این تجربه سنگینی که از سر گذرانده‌اید و حالا بحمدالله وارد انبوه اجتماع این ملت شده‌اید، باید هرکدام مثل ستاره‌ای بدرخشید و مظهر و سرمشق و نمونه وفاداری به آرمان‌های اسلام و اصرار بر پیمودن راه انقلاب و کانون روشنگری علیه مطامع استکبار باشید". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

۲۶ مردادماه، یکی از ماندگارترین روز‌های ثبت شده در تقویم مناسبت‌های ملی است که خاطره رشادت‌ها و استقامت‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس را در ذهن ملت قدردان ایران اسلامی ماندگار ساخته است.

آزادگان، بهترین سربازان انقلابند که در جریان دفاع از کیان میهن، مظلومانه در چنگال حزب بعثی بال و پر پروازشان بسته شد و غریبانه در پاسخ به کینه توزی‌های دشمنان و شکنجه‌های ناجوانمردانه، فریاد استقلال و آزادی ایران اسلامی را سردادند، اما سر تعظیم در مقابل دژخیمان فرود نیاوردند تا ثابت کنند پافشاری بر مبانی اخلاقی و انسانی، به حلاوت پیروزی می‌انجامد و به راستی که" اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسراً".

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان گرانقدر - این اسوه‌های مقاومت و یادگاران ارزشمند روزگار سخت اسارت- روز بازگشت پرستو‌های عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی را به خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان و به ویژه آزادگان سرافراز خراسان جنوبی تبریک و تهنیت گفته، برای ایشان از بارگاه خداوند منان سلامتی و توفیق در سایه حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

امید که تکریم و تمجید این افتخارآفرینان میهن را تکلیفی همگانی بدانیم و همه با هم برای در اهتزاز نگهداشتن پرچم اقتدار و صلابت ایران اسلامی همواره تلاش کنیم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

نظر شما