شناسهٔ خبر: 55666460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

حردانی به بازی با ملوان رسید| درترکیب اصلی یا ذخیره؟!

صالح حردانی، مدافع راست استقلال بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیت خود را به این بازی رسانده است. حضور حردانی مقابل ملوان، اما هنوز قطعی نیست.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در بازی اول استقلال مقابل سپاهان که با شکست تمام شد، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که غیبت برخی بازیکنان در شکست آبی‌ها اثر گذار بوده است. یکی از این بازیکنان صالح حردانی است که فصل پیش یکی از مهره‌های کلیدی در دستان فرهاد مجیدی به حساب می‌آمد. حردانی در سمت راست استقلال به مهره‌ای کلیدی تبدیل شده بود وهم در دفاع تیمی و هم در عملیات هجومی بسیار هماهنگ بود، به گونه‌ای که حتی در هفته‌های پایانی لیگ گذشته پایش به گلزنی هم باز شد و توانست برای استقلال گل بزند.

بدون شک غیبت چنین بازیکنی برای استقلال نگران کننده خواهد بود کما اینکه دیدیم در بازی اول مقابل سپاهان غیبت این بازیکن تا جه اندازه در نظم تیمی اثرگذاشت.

تردیدی نیست اگر حردانی به فرم بدنی مطلوب برسد، ساپینتو در جناح راست دغدغه‌ای نخواهد داشت و می‌تواند روی این بازیکن هم در دفاع و هم در ایجاد موقعیت‌های گل حساب کند.

با توجه به اینکه کوین یامگا نیز نمایش مطلوبی دز بازی با سپاهان از خود به جا نگذاشت، لزوم بازگشت حردانی به ترکیب استقلال بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

البته باید دید با توجه به مصدومیتی که برای این بازیکن در بازی تدارکاتی پیش فصل به وجود آمده آیا ساپینتو ریسک بازی گرفتن از حردانی در ترکیب اصلی را به جان خواهد خرید یا خیر؟!

شاید عاقلانه‌ترین راه استفاده یک نیمه‌ای از حردانی باشد هرچند که درنهایت این مربیان استقلال هستند که درباره بودن یا نبودن حردانی در ترکیب اصلی نظر نهایی را صادر خواهند کرد.

به هرحال استقلال در بازی سخت مقابل ملوان می‌تواند روی صالح هم حساب کند و این ساپینتو است که تصمیم می‌گیرد هافبک-مدافع راست تیمش را درترکیب اصلی بازی بدهد یا خیر؟!

نظر شما