شناسهٔ خبر: 55666343 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد:

مذاکرات مثبت برای دریافت پول‌های بلوکه‌شده ایران

دبیرکل فدراسیون فوتبال، در ادامه دیدارها و نشست‌های خود با مسئولان بخش مالی فیفا، جلسه مشترکی را درخصوص راه‌های انتقال پول‌های بلوکه‌شده فوتبال ایران و پروژه‌های عمرانی فدراسیون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، در ادامه نشست‌های مشترک با مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال با اعضای دپارتمان داوری و مسئولان امور مالی فیفا دیدار و گفت‌وگو کرد.

فهرست داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران، دوره‌های آموزشی داوری، همچنین راه‌اندازی VAR در ایران، شرکت‌های مورد تأیید و آغاز آموزش داوران در پروژه کمک‌داور ویدئویی ازجمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مذاکرات مثبتی در این خصوص انجام شد.

کامرانی‌فر در ادامه دیدارها و نشست‌های خود با مسئولان بخش مالی فیفا نیز جلسه مشترکی را درخصوص راه‌های انتقال پول بلوکه شده فوتبال ایران و پروژه‌های عمرانی فدراسیون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار کرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولان امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

نظر شما