شناسهٔ خبر: 55666199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار ایلام تاکید کرد؛

لزوم تسریع در راه اندازی مرکز ناباروری شهر ایلام

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم تسریع در راه اندازی مرکز ناباروری شهر ایلام تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه در دومین قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ضمن گرامیداشت سالروز آزادگان به وطن، گفت: تلاش ما این است که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که اخیراً ابلاغ شده بصورت دقیق اجرا شود.

وی ادامه داد: در صورت کم توجهی به این قانون پیامدهای منفی آن متوجه کشور و استان خواهد شد بنابراین می‌طلبد همه در راستای عمل به تعهدات خود در این راستا عمل کنیم‌.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خواستار نقش آفرینی و فعالیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد و گفت: باید از طریق فضای مجازی، رسانه‌ها و صدا و سیما مردم از خدمات و مشوق‌های که برای فرزند آوری و ازدواج در نظر گرفته شود مطلع شوند.

حسنی با قدردانی از بانک‌ها و معاون فرهنگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام به دلیل اهتمام ویژه در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: باید سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی از مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام خواست که جلسات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در سطح شهرستان با هماهنگی فرمانداران برگزار و گزارش نشست‌ها نیز به استانداری اعلام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید تسریع در راه اندازی مرکز ناباروری شهر ایلام گفت: این مرکز می‌تواند بخش زیادی مشکلات حوزه ناباروری برطرف شود.

در این نشست مقرر گردید ادارات بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی استان در نشست بعدی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گزارش ارائه دهند.

نظر شما