شناسهٔ خبر: 55665772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ناظر داوری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا:

سطح داوری ایران از آسیا بالاتر است

محمد شاهمیری گفت:عابدزاده یکی از بهترین داوران ایران است و سطح داوری ایران از آسیا بالاتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فدراسیون والیبال، محمد شاهمیری عضو کمیته کنترل و ناظر داوری چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا درباره قضاوت این دوره از مسابقات اظهار داشت: هشت تیم در این دوره از مسابقات حاضر هستند و هر تیم، یک داور با خود به تهران آورده است که سه نفر از آن‌ها کاندیدای AVC هستند. قضاوت‌ها تا امروز، خوب و بدون مشکل بوده است. البته بازی‌های روز نخست ازسوی داوران کاندیدا قضاوت شد. داوران، تیم خوبی تشکیل داده‌اند و تیم‌ها نیز از عملکرد آن‌ها راضی هستند.

ناظر داوری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا رقابت تیم‌های شرکت کننده در دو روز مسابقات را فنی دانست و گفت: به‌رغم جوانی و سن کم بازیکنان، احساسات کمتر در عملکرد تیم‌ها دیده می‌شود و به همین دلیل تا کنون و در دو روز نخست مسابقات داروان از کارت زرد استفاده نکرده‌اند.

شاهمیری در مورد تنها داور ایرانی حاضر در رقابت‌ها، گفت: کیوان عابدزاده یکی از بهترین داوران ایران است که بازی حساس کره و ژاپن در دومین روز مسابقات را سوت زد. سطح داوری ایران از آسیا بالاتر است.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا از روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد.

نظر شما